پیوستن طارمی به میلان منتفی شد + عکس

1:38 - 10 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۲۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیوستن طارمی به میلان منتفی شد + عکس
با اعلام فابریزیو رومانو؛ پیوستن مهدی طارمی به آث میلان رسما منتفی شد.

خبرگزاری میزان - در شرایطی که دو باشگاه پورتو و میلان در آستانه اعلام خبر رسمی انتقال مهدی طارمی بودند، شب گذشته به ناگاه این توافق از سوی ستاره ایرانی به دلیل رقم پیشنهادی میلانی‌ها، به هم خورده است.

آنطور که روزنامه گاتزتا خبر داده، میلان به طارمی دستمزد سالیانه ۱.۵ میلیون یورو به علاوه پاداش پیشنهاد داده که این رقم با مخالفت این بازیکن ایرانی و مدیربرنامه‌هایش مواجه شده است.

اما‌ حالا‌ با اعلام فابریزیو رومانو؛ پیوستن مهدی طارمی به آث میلان رسما منتفی و این بازیکن در پورتو ماندنی شد.

پیوستن طارمی به میلان منتفی شد + عکس

 

پیش از این فابریزیو رومانو در اینخصوص اعلام کرده بود که میلان و پورتو مشکلی با هم ندارند و برای انتقالی به رقم ۱۵ میلیون یورو نیز به توافق رسیده اند، اما اکنون اختلافات به وجود آمده از سمت بازیکن (طارمی) است.

معروف ترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات همچنین اعلام کرده بود که نمی خواهد به این معامله بدبین باشد و تنها قصد دارد واقعیت ها را بگوید چرا که یک سری مسائل وجود دارد و او قصد ندارد آن را بیان کند اما طرفین باید برای حل آن تلاش کنند. مسائلی که از سمت طارمی است و روسونری در تلاش برای برطرف کردن این مشکلات است.

طبق گزارش کالچومرکاتو، آخرین مسائل در مورد قرارداد طارمی از کمیسیون درخواستی ایجنت‌های او و ژرژ مندس به میلان ناشی می‌شود. به علاوه، روسونری از نحوه درخواست پورتو برای بازنگری شرایط در اواخر گفتگو‌ها خوشش نیامد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *