نمایشگاه «ایران قربانی تروریسم» برگزار شد

15:06 - 07 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۸۴۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
نمایشگاه «ایران قربانی تروریسم» برگزار شد
نمایشگاه عکس «ایران قربانی تروریسم» به مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم برگزار شد.

خبرگزاری میزان - نخستین روز از نمایشگاه عکس «ایران قربانی تروریسم» به مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم، روز سه‌شنبه، ۷ شهریور، برگزار شد.

این نمایشگاه ۲ روزه از سوی بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) برای اولین بار برگزار شد.

در این نمایشگاه تصاویری از جنایات گروهک تروریستی منافقین به نمایش گذاشته شد و در آن تعدادی از خانواده‌های شهدای ترور حضور داشتند.

«محمد جواد هاشمی نژاد»، دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، گفت: جهان کنونی جهانی است که از سلطه‌گری کشور‌هایی مانند آمریکا خارج شده و ایران به خصوص در ۲ دهه اخیر در منطقه حرف اول را می‌زند؛  یکی از مقام‎های آمریکایی گفته است که در منطقه خاورمیانه کاری بدون ایران انجام شدنی نیست.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه این امر نشان می‌دهد که قدرت جمهوری اسلامی بسیار بسط یافته است و در این شرایط طبیعتا شرایط برای دشمنان دشوار خواهد شد، اظهار کرد: دوران اینکه کسی اموال ما را مصادره کند و برود تمام شده، امروزه هیچ کس نیست که بتواند خسارتی به جمهوری اسلامی ایران خسارتی وارد کند و بتواند از پاسخگویی و مجازات فرار کند.

وی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه در مورد منافقین هم وضعیت به همین گونه است، تاکید کرد: آن‌ها باید محاکمه شوند و به سزای اعمال خود برسند و مهمتر از این کشور‌هایی که شرایط جنایت در کشور ما را برای آن‌ها فراهم کرده‌اند باید پاسخگوی این حمایت‌های خود باشند.

هاشمی نژاد، ادامه داد: اکنون شرایط برای محاکمه منافقین فراهم شده و در شرایطی قرار داریم که بسیاری از حقوق ملت ایران را پیگیری کنیم.  

دبیرکل بنیاد هابیلیان، بیان کرد: منافقین در سالگرد جنایات خود نشست‌هایی را در کشور‌های غربی هر ساله برگزار می‌کردند، اما امسال از این نشست‌ها جلوگیری به عمل آمد و فرانسه که امروز این اجازه را نمی‌دهد همان فرانسه‌ای است که ۴۲ سال این امکان را برای منافقین فراهم کرد اما اینکه امسال این امکان را فراهم نکردند به دلیل شرایطی است که جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

هاشمی نژاد در پایان گفت: سیاست عزتمندانه‌ای که مبنای کار قرار گرفته، باعث شده که بسیاری از حقوق ملت ایران از جمله پاسخگو کردن قاتلین ملت ایران دنبال شود؛ همچنین جای تشکر از قوه قضاییه و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای وجود دارد که خلأ اقدامات حقوقی پر شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *