اوجاقی: گسترش ورزش شهروندی یکی از مولفه‌های دستیابی به توسعه پایدار شهری است

11:54 - 07 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۸۳۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
اوجاقی: گسترش ورزش شهروندی یکی از مولفه‌های دستیابی به توسعه پایدار شهری است
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: گسترش ورزش شهروندی یکی از مولفه‌های دستیابی به توسعه پایدار شهری است و با حرکت و برنامه‌ریزی در این مسیر، درصدد تحقق اهداف عالی ورزش و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی هستیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در پی برگزاری آیین جشنواره شهید رجایی و معرفی اوجاقی به عنوان یکی از مدیران نمونه شهرداری، وی این موفقیت را حاصل تلاش شبانه روزی تمام همکاران خود در سازمان متبوعش خواند و افزود: بدون شک این توفیق بیانگر اعتماد مدیریت ارشد شهرداری به سازمان ورزش و نتیجه چراغ راهی است که شهردار تهران در این مسیر برای ما برافروخت و با تلاش صادقانه تمام همکارانم در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی به بار نشست.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به نمونه‌ای از این تلاش‌ها در راستای ارائه خدمات با کیفیت و کمیت مطلوب به شهروندان تهرانی اشاره کرد و افزود: بازگشت ۶۲ مجموعه ورزشی تعطیل شده به چرخه خدمات رسانی، ساماندهی نیروی انسانی، برگزاری رویداد‌های متعدد ورزشی با مشارکت میلیون‌ها شهروند تهرانی طی دو سال گذشته، حرکت در مسیر هوشمند سازی به منظور ارائه بهترین خدمات ورزشی به اقشار مختلف مردم، تنها بخشی از فعالیت‌های همکاران من در راستای سیاست‌های کلان شهرداری تهران است.

وی در ادامه به حمایت و هدایت محمدامین توکلی زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران نیز اشاره کرد و افزود: حمایت ها، راهبری، هدایت و حمایت موثر وی در طی این طریق، چشمگیر و در واقع همیشه موتور محرکی در راستای ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های موثر در عرصه ورزش شهروندی است.

اوجاقی تأکید کرد: گسترش ورزش شهروندی یکی از مولفه‌های دستیابی به توسعه پایدار شهری است و ما همچنان با حرکت و برنامه‌ریزی در این مسیر، درصدد تحقق اهداف عالی ورزش و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی هستیم.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی روز گذشته؛ ششم شهریورماه با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، استاندار تهران، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تهران در برج میلاد برگزار و طی آن از مدیران و کارمندان نمونه شهرداری تقدیر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *