وقوع یک هزار و ۷۰۰ تصادف روزانه در شهر تهران

12:20 - 04 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۲۳۴
وقوع یک هزار و ۷۰۰ تصادف روزانه در شهر تهران
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حدود ۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در پایتخت تردد می‌کنند و روزانه ۱۷۰۰ تصادف در شهر تهران روی می‌دهد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه پارامتر‌های مختلفی بر ترافیک شهر تهران اثرگذار است گفت: طول معابر شهر تهران ۹۳۵۵ کیلومتر و مساحت تهران ۷۵۱ کیلومتر است.

وی با اشاره به این نکته که جمعیت ثابت و شناور تهران ۱۳ میلیون نفر و سفر‌های روزانه حدود ۲۰ میلیون است، گفت: روزانه ۱۷۰۰ خبر تصادف در شهر تهران داریم که به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام می‌شود و همکاران بنده بلافاصله در محل تصادف حضور پیدا می‌کنند.

سرهنگ مومنی افزود: بار‌ها اعلام کرده ایم که اگر تصادف خسارتی روی می‌دهد و مبلغ آن زیر ۳۰ میلیون تومان است رانندگان می‌توانند بدون دریافت کروکی به شرکت‌های بیمه مراجعه کنند که خیلی از رانندگان رعایت می‎کنند، ولی رانندگانی نیز هستند که رعایت نکرده و چند دقیقه‌ای برای بازدید وقت می‌گذارند و منتظر حضور پلیس می‌شوند و همین چند دقیقه می‌تواند بر ترافیک شهر اضافه کند.

وی گفت: ۴ میلیون موتورسیکلت در شهر تهران وجود دارد و با محاسبه خودرو‌ها در شهر تهران حدود ۹ میلیون وسیله نقلیه در پایتخت تردد می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *