رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برپایی اردوی شاگردان رضا یزدانی در ایران/ کشتی‌گیران ترکمنستان در تهران و ساری اردو زدند

10:08 - 04 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۱۸۵
برپایی اردوی شاگردان رضا یزدانی در ایران/ کشتی‌گیران ترکمنستان در تهران و ساری اردو زدند
مرحله جدید اردوی تیم‌های ملی کشتی ترکمنستان در کشورمان آغاز شد.

خبرگزاری میزان - هفتمین مرحله اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان با مدیریت فنی رضا یزدانی، دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان در شهر‌های ساری و تهران آغاز شد و کشتی‌گیران ترکمنستانی خود را برای حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی هانگژو و پیکار‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان آماده خواهند کرد.

هادی حبیبی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید و بزرگسالان ترکمنستان با تائید این خبر، گفت: از روزی که کار را در ترکمنستان آغاز کردیم برنامه‌های تمرینی متنوع و منسجمی در دستور کار ما قرار گرفت، برگزاری اردو در کشور‌های همسایه یکی از برنامه‌های تدوین شده ما بود و در همین راستا نیز اردوی تیم‌های کشتی ترکمنستان در ساری و تهران در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه فرنگی‌کاران در کمپ تیم‌های ملی کشتی و آزادکاران در کمپ تمرینی سالاردره در شهر ساری تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی با جدیت دنبال خواهند کرد.

حبیبی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی‌های آسیایی و جهانی کشتی گیران ترکمنستانی شانس رسیدن به مدال را خواهند داشت، گفت: بدون شک هدف کادر فنی حضور پر قدرت در این دو رویداد مهم است، کشتی ورزشی بی رکوردی است و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. تلاش ما این است که کشتی‌گیران ترکمن بهترین عملکرد را در راه رسیدن به مدال داشته باشند.

عنواندار کشتی آسیا خاطرنشان کرد: ذکر این مهم ضروری است که کشتی گیران ترکمن هنوز با شرایط ایده آل فاصله دارند، اما روز به روز بهتر می‌شوند و به طور حتم با سپری شدن زمان و اجرای برنامه‌های از پیش تدوین شده حداقل در آسیا می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۲۵ شهریور تا ۲ مهر به میزبانی بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود و بلافاصله پس از این رویداد و از ۱۲ مهر مسابقات کشتی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در چین آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *