رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سقوط یک فروند جنگنده ارتش آمریکا در کالیفرنیا

19:34 - 03 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۱۲۷
سقوط یک فروند جنگنده ارتش آمریکا در کالیفرنیا
رسانه های آمریکایی اعلام کردند که یک فروند جنگنده ارتش این کشور در ایالت کالیفرنیا سقوط کرده است.

خبرگزاری میزان - مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که یک هواپیمای نظامی این کشور پنج‌شنبه شب در نزدیکی پایگاه هواپیمایی «میرامار» که متعلق به یگان تفنگداران دریایی آمریکا در «سن دیگو» ایالت کالیفرنیا است، سقوط کرد.

یک سخنگوی نظامی ارتش آمریکا نیز به روزنامه «فاکس نیوز» گفت که هواپیمای F/A-۱۸ Hornet یک سرنشین داشته و این حادثه در منطقه دورافتاده‌ای در شرق پایگاه میرامار به وقوع پیوسته است.

همچنین فرماندهی پایگاه هواپیمایی میرامار با انتشار بیانیه‌ای درخصوص این سانحه اعلام کرد: ما مطلع شدیم که حادثه برای یک جنگنده مدل F/A-۱۸ Hornet در ساعت ۱۱:۵۴ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام در محوطه پایگاه میرامار اتفاق افتاده است؛ این جنگنده عضو شاخه سوم جنگنده‌های یگان تفنگداران دریایی نبود، اما در پایگاه میرامار عملیات اجرا می‌کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که محل سقوط هواپیما از اموال دولتی در شرق پایگاه هوایی بوده و هیچ نشانه‌ای از آسیب وارد شدن به اموال موجود در محل وجود ندارد.

این بیانیه به جزئیات بیشتر و هویت و سرنوشت تک سرنشین هواپیمای ساقط شده اشاره نکرده و فقط اعلام کرده است که عملیات جست‌وجو و نجات ادامه دارد و تحقیقات درباره این سانحه آغاز شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: ارتش آمریکا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *