برگزاری نخستین کنگره سازمان دانش آموزی کشور در خردادماه

10:05 - 05 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۳۱۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور از برگزاری نخستین کنگره سازمان دانش آموزی در خردادماه امسال خبر داد.

: قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور از برگزاری نخستین کنگره سازمان دانش آموزی در خردادماه امسال خبر داد.

داوود روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره شاخص ترین برنامه سال تحصیلی ٩٤ اظهار کرد: کنگره سازمان دانش آموزی برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: این کنگره هفته اول خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری برپا خواهد شد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور با بیان این مطلب که در کنگره سازمان دانش آموزی، مدرسان سراسر کشور، مدیران سازمان دانش آموزی همه استان ها، مربیان منتخب و دانش آموزان عضو تشکیلات اصلی حضور خواهند داشت، ادامه داد: مهمان های ویژه این کنگره وزرای ورزش و جوانان، امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش خواهند بود.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در نخستین کنگره سازمان دانش آموزی رئیس جمهور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور خاطرنشان کرد: این کنگره مجمع بزرگ هویت بخش برای دانش آموزان خواهد بود.

روستایی هدف از برگزاری این کنگره را اطلاع رسانی در زمینه سیاست های ملی و اجتماعی سازمان دانش آموزی کشور  به عموم جامعه و مسئولان عنوان کرد. همچنن ماموریت های جدید سازمان مذکور در این کنگره اعلام خواهد شد.

وی همچنین درباره فعالیت 20هزار پایگاه اردویی تشکیلاتی و گردشگری در تابستان اظهار کرد: این اردوها برای همه دانش آموزان در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به پایگاه های گردشگری که در مدرسه آنها دایر است، مراجعه کنند تا در ویژه برنامه های گردشگری مذهبی، علمی، تاریخی، فرهنگی و تفریحی که برای آنها برگزاری می شود شرکت کرده و از برنامه های آن بهره مند شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *