رییس کل دادگستری استان گیلان: احیای واحد‌های تولیدی زمینه‌ای برای رونق اقتصادی و بستری برای اشتغال جوانان است

12:06 - 02 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۹۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری استان گیلان: احیای واحد‌های تولیدی زمینه‌ای برای رونق اقتصادی و بستری برای اشتغال جوانان است
رییس کل دادگستری استان گیلان گفت: احیای واحد‌های تولیدی زمینه‌ای در جهت رونق اقتصادی و بستری برای اشتغال جوانان استان است.

خبرگزاری میزان-نشست اعضای شورای قضایی استان با حضور داوود محمدی مدیرکل جرایم سازمان یافته دادستانی کل کشور و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان معضل پسماند را از معضلات اساسی استان گیلان برشمرد و افزود: انبوه زباله و شیرابه‌های ناشی از آن مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده و سلامت آنان را به خطر انداخته است و امید است با استفاده از ظرفیت‌های دادستانی کل کشور تصمیمات شایسته‌ای در این خصوص اتخاذ شود.

وی با اشاره به بازگشایی برخی کارخانجات نیمه تعطیل و تعطیل شده در استان گیلان و اقدامات مطلوبی که در این راستا با حمایت‌های دستگاه قضایی صورت گرفته است تصریح کرد: احیای واحد‌های تولیدی زمینه‌ای در جهت رونق اقتصادی و بستری برای اشتغال جوانان استان است.

رئیس کل دادگستری استان اصلاح بستر‌های فساد را الزامی دانست و گفت: ادارات و سازمان‌های اجرایی در استان‌ها باید نظارت بیشتری داشته و خصوصا در حوزه اراضی ملی و انفال و اجرای حدنگاری اراضی ملی و تسریع در این امر مهم، توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

داوود محمدی مدیرکل جرایم سازمان یافته دادستانی کل کشور نیز در ادامه این نشست با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان در طی سال‌های متمادی تصریح کرد: دادستانی کل کشور نیز در راستای مرتفع شدن مشکلات مطرح شده در این جلسه از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

وی همچنین از مدیران قضایی استان خواست تا در پیشبرد امور و پیشرفت استان به کمک مدیران اجرایی دولت بشتابند تا با تعامل و همدلی تمامی مسئولان، شاهد عمران و آبادی استان گیلان باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *