دیدار نمایندگان عالی قوای مجریه و قضاییه در استان هرمزگان / تأکید بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت حل چالش‌ها و رفع مشکلات مردم

9:11 - 02 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۹۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار نمایندگان عالی قوای مجریه و قضاییه در استان هرمزگان / تأکید بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت حل چالش‌ها و رفع مشکلات مردم
رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها، قوای سه‌گانه بدون توسل به اقدامات نمایشی و فضاسازی به دنبال راه افتادن کار مردم و حل چالش‌ها هستند.

خبرگزاری میزان-به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت صبح امروز مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان و اعضای شورای قضایی استان، با حضور در استانداری هرمزگان با مهدی دوستی دیدار کردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و تقدیر از تلاش‌های یک ساله مجموعه مسئولان اجرایی به ویژه استاندار هرمزگان، اظهار کرد: استانداری هرمزگان با هدایت مهندس دوستی در دو سال گذشته در تعامل با دستگاه قضایی زمینه ساز اقدامات بسیار مهم و زیر بنایی برای توسعه استان بوده است که نتایج آن در سالیان آینده خود را نشان خواهد داد.

وی افزود: در شرایط فعلی به زعم همه بزرگان، بهترین شرایط مدیریتی بر کشور حاکم است و رؤسای قوای سه گانه تعامل خوب و سازنده‌ای با یکدیگر دارند و این مسئله در سطح استان نیز به خوبی قابل مشاهده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: عزم همه ارکان نظام برای خدمات رسانی به مردم جزم است و علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها، قوای سه‌گانه بدون توسل به اقدامات نمایشی و فضاسازی به دنبال راه افتادن کار مردم و حل چالش‌ها هستند.

وی تصریح کرد: در سطح استان هرمزگان هم استاندار محترم با تمام توان در میدان بوده و کار‌های بزرگی صورت داده که قابل تقدیر است.

قهرمانی خاطر نشان کرد: استاندار هرمزگان همیشه در صحنه حاضر بوده و در مباحث مختلف از جمله بحث قاچاق سوخت محکم ایستاد و زمینه ساز اتفاقات خوبی در این حوزه شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: روحیه تعامل و همکاری استاندار با دستگاه قضایی قابل تقدیر است و بحمداللَّه در مدت مسئولیت ایشان، چالشی میان دو قوه وجود نداشته و همواره تلاش شده با نگاه تعاملی مسائل حل شود.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه وظیفه دولت و سایر قوا کمک به مردم و حل مسائل و مشکلات آن‌ها است، گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های دولتمردان و تمام ارکان نظام، حضور مؤثر در صحنه‌های خدمت‌رسانی و تلاش برای کاستن از مشکلات مردم است.

وی با تأکید بر اینکه کار کردن برای مردم افتخار است، افزود: برای مردم آنچه مهم است کارکرد نظام و تلاش‌هایی است که قوای مختلف برای افزایش رفاه و کاهش مشکلات انجام می‌دهند و از همین رو همکاری و تعامل همه جانبه برای توسعه کشور مورد نیاز است.

دوستی گفت: خوشبختانه امروز تعامل خوبی بین قوای مختلف به ویژه قوه مجریه و قضاییه وجود دارد و در سطح استان هم تمام تلاش بر این است که در همین مسیر حرکت کنیم و هدف رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با توجه به اشراف ایشان در حوزه حکمرانی هوشمند، همین است که مشکلات مردم را با بهترین روش و در سایه همکاری و هم افزایی حل کنیم.

دیدار نمایندگان عالی قوای مجریه و قضاییه در استان هرمزگان / تأکید بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت حل چالش‌ها و رفع مشکلات مردم

وی با اشاره به اجرای پایلوت طرح حکمرانی هوشمند در استانداری، در تعامل با دستگاه قضایی استان، تصریح کرد: اجرای این طرح باعث شد در مبارزه با فساد‌های موجود در استان با کمک دستگاه قضایی بهتر عمل کنیم.


دوستی با اشاره به فضای همکاری و تعامل دو جانبه میان استانداری و دادگستری هرمزگان، گفت: تلاش دولت در سطح استان با هدف حل چالش‌های اساسی مردم و توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌ها است و موفقیت‌های خوبی نیز در این خصوص حاصل شده که بخش بزرگی از این موفقیت‌ها حاصل تعامل سازنده با دستگاه قضایی بوده است.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار هم رئیس کل دادگستری هرمزگان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان در همکاری و تعامل با دستگاه قضایی تجلیل کرد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *