رئیس کل دادگستری خوزستان از پایانه مسافربری مرز شلمچه بازدید کرد/ دهقانی: تسهیل در تردد و زمینه‌سازی برای رفاه زائران مهم‌ترین اولویت است

13:30 - 01 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۸۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان از پایانه مسافربری مرز شلمچه بازدید کرد/ دهقانی: تسهیل در تردد و زمینه‌سازی برای رفاه زائران مهم‌ترین اولویت است
رئیس کل دادگستری خوزستان در بازدید از پایانه مسافربری مرز شلمچه با تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری امنیت زائران اربعین حسینی و ا‌فزایش رفاه آنان، از استقرار شعب کشیک در پایانه‌های شلمچه و چذابه خبر داد.

خبرگزاری میزان-علی دهقانی که به همراه جمعی از معاونین خود، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون امنیتی و انتظامی استانداری، مدیران دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه و رئیس دادگستری و دادستان خرمشهر از پایانه مرزی شلمچه بازدید می‌کرد، گفت: در راستای دستور رئیس  قوه قضایه مبنی بر تسهیل در تردد و تامین رفاه زایرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از پایانه‌های مرزی شلمچه بازدید، نواقص، کمبود‌ها و کاستی‌ها رصد و برای برطرف کردن آن‌ها دستورات لازم صادر شد.

وی با قدردانی از مردم شریف خوزستان به واسطه میزبانی از زوار امام حسین (ع)، افزود: انتظار ما این است که هر دستگاهی در حوزه کاری خود و بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته، به مسئولیت خود عمل کند.

رئیس کل دادگستری خوزستان: تسهیل در تردد و زمینه‌سازی برای رفاه زائرین مهم‌ترین اولویت است

دهقانی گفت: دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه، اعضای شورای قضایی نیز همراه و همگام با سایر دستگاه‌ها به صورت میدانی و با استقرار شعب کشیک و اقدامات نظارتی، حمایتی، رسیدگی و پیگیری مسائل مرتبط با خدمت‌رسانی و رفاه زائرین در حال انجام وظیفه و میزبانی از زائرین شریف هستند.

وی از استقرار شعب کشیک دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف به صورت تمام وقت در پایانه‌های مرزی خبر داد و گفت: ادارات سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی از جمله پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد و املاک و تعزیرات نیز با دایر نمودن شعب در پایانه‌های مرزی در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان: تسهیل در تردد و زمینه‌سازی برای رفاه زائرین مهم‌ترین اولویت است

دهقانی با بیان اینکه تاپایان اربعین، رئیس دادگستری و دادستان خرمشهر، علاوه بر استقرار کشیک به‌صورت میدانی، امورات را پیگیری و رسیدگی خواهند کرد، تأکید داشت: در مورد زائرینی که با مشکلات و موانع خروج مواجه می‌شوند، تسریعاً و در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری و رسیدگی لازم صورت گیرد و با رعایت موازین قانونی اقدامات و تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان در بازدید میدانی از پایانه مرزی شلمچه به موضوع تردد خودرو‌های حامل ملزومات مواکب نیز ورود و دستورات لازم را جهت تسهیل تردد صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *