رئیس کل دادگستری ایلام به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۷۲ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

14:53 - 31 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۶۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری ایلام به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۷۲ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری ایلام به همراه معاونان قضایی به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۷۲ نفر از مراجعان رسیدگی و در راستای رفع مشکلات آن‌ها راهنمایی‌های لازم ارائه و دستورات مقتضی صادر کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی به درخواست‌ها و مشکلات مراجعین، دیدار مردمی عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونان قضایشان در ساختمان جدید دادگستری استان برگزار شد.

در این دیدار ۷۲ نفر از مراجعین به دادگستری در ساختمان جدید و در محیطی مناسب، مطلوب و شایسته مردم شریف استان و در فضایی دوستانه و صمیمی مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را با عالی‌ترین مقام قضایی استان و معاونین وی مطرح کردند و حسب مورد در راستای رفع مشکلات آنان راهنمایی‌های لازم ارائه و دستورات مقتضی صادر شد.

در حاشیه این دیدار، رئیس کل دادگستری استان ایلام به اهمیت رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم و مراجعین اشاره  و اظهار کرد: در سند تحول دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و کرامت مداری و رسیدگی به تظلمات، شکایات و دعاوی آنان به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

علی‌محمدی پس از بررسی درخواست‌های مطرح شده از قبیل درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، درخواست بازبینی و بررسی مجدد برخی از پرونده‌ها، درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و تقاضای عفو و بخشودگی، به منظور رفع مشکلات موجود و پیگیری مطالبات شهروندان، دستورات لازم را صادر کرد.

قدردانی جمعی از مردم موسیان از اقدامات دادگستری استان ایلام در این بخش محروم

جمعی از مردم بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران با حضور در دادگستری استان، ضمن دیدار با عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام از تلاش ها، اقدامات و خدمات جهادی دستگاه قضایی در این خطه محروم قدردانی کردند.

در این دیدار علی‌محمدی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات قضایی در تمام نقاط استان و توجه ویژه به مناطق محروم استان، مردم شریف و زحمت کش موسیان را شایسته ارائه مطلوب‌ترین خدمت رسانی خواند و اظهار کرد: دادگستری استان تلاش دارد تا با ارتقاء کمی و کیفی فرآیند کاری و با بهره گیری از طرح‌های قضایی جهادی به بهترین نحو ممکن به مردم استان ارائه خدمت کند.

متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام، می‌توانند با مراجعه به وب سایت دادگستری کل استان به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *