نماینده دادستان استان قزوین برای اعلام نرخ سرویس مدارس در استان مهلت ۶ روزه تعیین کرد

14:10 - 27 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۶۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نماینده دادستان استان قزوین برای اعلام نرخ سرویس مدارس در استان مهلت ۶ روزه تعیین کرد
نماینده دادستان مرکز استان قزوین در برگزاری جلسه‌ای با موضوع بهبود حمل و نقل برای دانش آموزان و نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی غیر دولتی استان، گفت: نرخ سرویس مدارس استان باید تا اول شهریور ماه اعلام شود.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام کلینی در جلسه بهبود حمل و نقل برای دانش آموزان و نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی غیر دولتی، بیان کرد: نرخ سرویس مدارس تا اول شهریور باید اعلام شود و آموزش و پرورش هم باید در مدت ضرب الاجل تعیین شده برای اعلام نرخ سرویس مدارس؛ گزارش دهد که والدین از پرداخت‌های دوره قبل هزینه سرویس رضایت دارند یا وجه باید مسترد شود.

وی افزود: باید قرارداد مدوّن و مشخص بین پیمانکار و مدارس منعقد شود تا پداخت هزینه سرویس دانش آموزان کاملا شفاف باشد.

بازپرس دادسرای مرکز استان قزوین در مورد مراکز غیرمجاز علمی نیز گفت: حکم پلمب این مراکز، از سوی دادستانی صادر خواهد شد تا در مدت ۴۸ ساعت مهروموم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کلینی ادامه داد: مراکز غیرمجاز به هیچ عنوان نمی‌توانند فعالیت کنند و پلیس اماکن نظارت بر این امر را انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: در این بحث که چند سازمان مجوز فعالیت صادر می‌کنند استانداری ظرف مدت ۲۰ روز باید این صدور مجوز‌ها را اعلام کند تا سازمان بازرسی و تعزیرات در جریان قرار گیرند.

نماینده دادستان مرکز استان قزوین همچنین گفت: یکی از دغدغه‌های استان و کشور هزینه‌های نجومی کلاس‌های کنکور است که باید به این موضوع نیز پرداخت.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی اقدام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *