۲۰ مددجوی زندان مرکزی قزوین با بهرمندی از نهاد‌های ارفاقی از نعمت آزادی برخوردار شدند

12:05 - 25 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۳۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۰ مددجوی زندان مرکزی قزوین با بهرمندی از نهاد‌های ارفاقی از نعمت آزادی برخوردار شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در بازدید شبانه از زندان مرکزی قزوین دستور آزادی ۲۰ نفر از زندانیان را با استفاده از نهاد‌های ارفاقی و تاسسیات قضایی صادر کرد.

خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همراه با معاونان دادستانی و مدیرکل زندان‌های استان قزوین از زندان مرکزی قزوین بازدید و در ملاقات با مددجویان با آنان گفت‌وگو کرده و با بررسی مشکلات و پرونده‌های زندانیان، دستورات مقتضی را در جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان صادر کردند.

حسین رجبی در این بازدید، گفت: با توجه به تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندانها، دادستانی قزوین نیز کاهش ۲۰ درصدی جمعیت کیفری زندانیان با استفاده از نهاد‌های ارفاقی و راهکار‌های قانونی را برای سال جاری هدفگذاری کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، اعلام کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، کاهش ۱۵ درصدی جمعیت کیفری در ۳ ماهه اول سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته محقق شده و امیدواریم با تلاش‌های مضاعف همکاران قضایی شاهد تحقق هدفگذاری صورت گرفته برای این امر باشیم.

همچنین در این بازدید ۲۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و استفاده از نهاد‌های ارفاقی و تاسیسات قضایی از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *