دادستان مرکز استان خراسان جنوبی: مدیران وظیفه دارند پاسخگوی مطالبه گران باشند

11:51 - 25 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۳۴۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان خراسان جنوبی: مدیران وظیفه دارند پاسخگوی مطالبه گران باشند
دادستان مرکز استان خراسان جنوبی گفت: ما از همه مطالبه گران حمایت می‌کنیم ،مدیران وظیفه دارند پاسخگوی مطالبه گران باشند.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین نسائی زهان در دیدار با کفاشی دبیر مجمع مطالبه گران استان خراسان جنوبی بیان کرد: ما از همه مطالبه گران حمایت می‌کنیم و مدیران وظیفه دارند پاسخگوی مطالبه گران باشند.

 دادستان مرکز استان با اشاره به سازنده بودن انتقاد افزود: انتقاد اگر نباشد پیشرفت نخواهد بود و مدیران نیز خموده خواهند شد، ولی اگر مدیران بدانند افرادی خوش طینت در این استان هستند که عملکرد او رابررسی خواهند کرد یقینا باید پاسخگو باشد واین مطالبه گری‌ها در همه مدیران اثر خواهد گذاشت.مطالبه گری مردم یک منطقه باعث پیشرفت است وباید در همه موضوعات مردم از مسئولین مربوطه با جدیت وبراساس مستندات مطالبه کنند. همه باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند. این مسئولیت‌ها از برکت خون شهدا ونظام مقدس جمهوری اسلامی به افراد داده شده است وهمه وظیفه دارند کار کنند.

حجت الاسلام  والمسلمین نسائی با تاکید برحمایت از مدیریانی شجاع که برای اعتلای این استان کار و تلاش می‌کنند، گفت: تنها کسانی که می‌توانند به پیشرفت کشور کمک کنند مردم وجوان‌های کشور هستند؛ اگر مدیری شجاعت لازم را نداشته باشد بی انگیزه باشد و خوب فعالیت نکند کارمندان هم خوب عمل نخواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت استان در برخی شاخص ها، برخی معضلاتی که استان در آینده با آن مواجه خواهد شد موضوعاتی همچون پرواز‌های استان، وضعیت ترک فعل برخی از مدیران، شهرداری و ...را بیان کرد.

در ادامه حجت کفاشی برخی مباحث را در خصوص حمایت‌های حقیقی وجدی حقوقی از مطالبه گران، موضوع شفافیت، عملکرد مسئولین استان، نکاتی در خصوص مطالبه گری، جاده‌ها، بهداشت ودرمان، آموزش وپرورش، مشکلات شهری، مسائل معیشتی، پرواز‌های استان، فرصت‌های مرز، بحران آب و... مطرح کرد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین نسائی بر حمایت تمام قد و همه جانبه از مطالبه گران استان تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *