آغاز عرضه بلیت پرواز‌های اربعین از ۲۷ مرداد

13:29 - 23 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۹۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
آغاز عرضه بلیت پرواز‌های اربعین از ۲۷ مرداد
مدیرعامل هواپیمایی قشم‌ایر ضمن اظهار اینکه سال گذشته ۶۰ درصد بلیت‌های این شرکت به صورت اینترنتی به فروش رسید، گفت: عرضه مستقیم و بدون‌واسطه پرواز‌های اربعین به مقصد نجف از ۲۷ مرداد به‌صورت اینترنتی و حضوری آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان - رامین حمزه، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت هواپیمایی قشم با اعلام اینکه هر زائر با یک کدملی می‌تواند حداکثر ۹ بلیت را با نرخ مصوب به مقصد نجف خریداری کند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال بتوانیم ۱۶ تا ۱۷ هزار زائر اربعین را جابجا کنیم.

مدیرعامل قشم‌ایر با اشاره به اینکه این شرکت هواپیمایی از هفته گذشته قرارگاه مرکزی اربعین را تشکیل داده است، گفت: روزانه ۳ تا ۴ پرواز اربعین خواهیم داشت که این امر نیازمند آمادگی فنی و عملیاتی بالایی است و از مسافران تقاضا داریم در صورت تاخیر شرایط شرکت‌های هواپیمایی را درک و به ما در خدمت‌رسانی بهتر کمک کنند.

وی با اعلام اینکه یک فروند هواپیمای بک‌آپ (پشتیبان) را در نظر گرفتیم که در ترمینال سلام فرودگاه امام مستقر باشد، افزود: برخی از مسیر‌های برنامه‌ای را حذف یا جابجا کرده‌ایم تا بتوانیم تعداد هواپیما‌های مسیر تهران-نجف را افزایش دهیم.

حمزه با بیان این‌که برای پرواز‌های نجف از ۲ فروند ایرباس استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: پرواز از شهرستان‌های جدید از جمله کرمانشاه و ایلام با هواپیما‌های بدنه‌باریک فوکر و آرجی را خواهیم داشت.

مدیرعامل هواپیمایی قشم با اشاره به اینکه سال گذشته پرواز‌های موردی از شاهرود و بندرعباس به نجف وجود داشت، گفت: امسال نیز برنامه داریم که از جزیره قشم پرواز‌های اربعین را داشته باشیم.

حمزه همچنین تاکید کرد که با هدف تکریم مسافران، بسته‌های غذایی خشک را با هواپیمای باری به فرودگاه نجف ارسال می‌کنیم تا در صورت تاخیر احتمالی از زائران اربعین پذیرایی به عمل آید.

وی ضمن یادآوری این‌که سال گذشته در لحظه، ۳ میلیون نفر برای خرید پرواز‌های اربعین به سایت هواپیمایی قشم مراجعه کردند، گفت: برای جلوگیری از اختلال احتمالی در فروش بلیت، سرور بک‌آپ خریداری و پیش‌بینی‌های لازم برای خدمات‌رسانی به مردم انجام شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *