وزیر کشور: عاملان و حامیان حمله تروریستی شاهچراغ (ع) به عقوبت اعمالشان می‌رسند

10:02 - 23 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۸۶۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
وزیر کشور: عاملان و حامیان حمله تروریستی شاهچراغ (ع) به عقوبت اعمالشان می‌رسند
وزیر کشور که صبح دوشنبه برای بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شیراز سفر کرده است، گفت: عاملان و پشتیبانی کنندگان این حمله تروریستی به عقوبت اعمالشان خواهند رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت کشور، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه تروریستی که در آن تعدادی از هموطنان و زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) مجروح و یک نفر شهید شدند، از طرف دشمنان قسم خورده ما است.

وی ادامه داد: اگر دشمنان تصور کنند که با این حرکت‌های بزدلانه و آتش گشودن بر روی مردم می‌توانند امنیت و ثبات ایران را به خطر بیندازند، سخت در اشتباهند چرا که ملت ما استوار است.

وزیر کشور سکوت مجامع بین المللی و کشور‌های مدعی حقوق بشر را مروج اینگونه اعمال تروریستی دانست و گفت: سال گذشته نیز شاهد همین اتفاق در حرم مطهر بودیم که گروهی از عزیزان شهید شدند و تمام مجامع بین المللی و کشور‌های مدعی حقوق بشر سکوت کردند؛ همین سکوت و حمایت‌های آن‌ها مروج اینگونه اعمال تروریستی است.

رئیس شورای امنیت کشور اضافه کرد: منتظر خواهیم بود ببینیم عکس‌العمل آن‌ها در قبال این حادثه تروریستی چه خواهد بود که البته قابل پیش بینی است و همانند مرتبه قبل، مُهر سکوت به این اقدام تروریستی می‌زنند و عکس العملی نشان ندهند.

وحیدی، عکس العمل نیرو‌های حفاظتی و امنیتی حرم مطهر در ابتدای وقوع حادثه تروریستی را به موقع توصیف کرد و افزود: هم اینک نیز کار در کنترل نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی است و بر اوضاع مسلط هستند.

وی تصریح کرد: کسانی که در این کار همکاری، مشارکت و پشتیبانی کردند به شدت عقوبت خواهند شد و دشمنان ملت رها نمی‌شوند.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *