جدایی حمدالله از الاتحاد قطعی شد/ مهاجم مراکشی پرسپولیسی می‌شود؟

10:42 - 15 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۴۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جدایی حمدالله از الاتحاد قطعی شد/ مهاجم مراکشی پرسپولیسی می‌شود؟
مهاجم مراکشی تیم فوتبال الاتحاد عربستان که از او به عنوان یکی از گزینه‌های خارجی مورد نظر پرسپولیس یاد می‌شود از این تیم جدا شد.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی از مدت‌ها قبل درخواست جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت را برای تقویت خط حمله تیمش به باشگاه ارائه داده بود و طی این مدت نام‌های زیادی برای این منظور مطرح و گزینه‌های زیادی از طریق ایجنت‌ها به باشگاه پرسپولیس لینک شدند.

یکی از این گزینه‌ها عبدالرزاق حمدالله، مهاجم نام آشنای مراکشی تیم فوتبال الاتحاد عربستان بود که در این مدت نامش بارها برای حضور در جمع سرخپوشان مطرح شد، اما چون این بازیکن با تیمش قرارداد داشت، حضورش در لیگ ایران عملاً شدنی نبود تا اینکه روز گذشته نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد در نشست خبری بعد از دیدار برابر الهلال که با شکست تیمش همراه شد از حضور ای نبازیکن در لیست مازاد تیمش خبر داد.

 بعد از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد عربستان، عبدالرزاق حمدالله، مهاجم سرشناس مراکشی این تیم در فهرست بازیکنان مازاد قرار گرفت تا عملاً چاره‌ای جز جدایی نداشته باشد.

با این شرایط به نظر می‌رسد که جدایی حمدالله از الاتحاد قطعی است و این در حالی است که پیش از این رسانه‌های عربستانی اعلام کرده بودند که این بازیکن از پرسپولیس و لیگ امارات و یک تیم از لیگ عربستان پیشنهاد دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *