۱۵ هزار تماس شهروندان تهرانی با اورژانس درباره گرمازدگی

21:30 - 13 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۱۸۳
۱۵ هزار تماس شهروندان تهرانی با اورژانس درباره گرمازدگی
رئیس اورژانس استان تهران اعلام کرد که ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته انجام شده است.

خبرگزاری میزان - محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند. 

رئیس اورژانس استان تهران همچنین با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته(چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ ماموریت نیروهای اورژانس در این مدت خبر داد و اظهار کرد: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی‌حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده‌اند.

وی ضمن تقدیر ویژه از نیرو‌های اورژانس که در این ایام گرما به ارائه خدمات پرداختند، توصیه کرد که مردم باز هم در روز‌های گرم ضمن پرهیز از تردد در ساعات گرم روز، مایعات فراوان به ویژه آب مصرف کنند و در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی با سامانه شبانه روزی ۱۱۵ تماس حاصل کنند. 
 
رئیس اورژانس استان تهران، عنوان کرد: در بازه زمانی یکم تا سیزدهم مرداد، ۸۷ هزار و ۵۰۳ تماس از سوی شهروندان تهرانی مربوط به گرمازدگی بوده که منجر به ۳۷ هزار و ۳۸۰ ماموریت و رسیدگی به ۹۳۳ مورد ضعف و بی‌حالی و ۷۷ مورد گرمازدگی شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: اورژانس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *