دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۱۱۴ نفر از مراجعین دستگاه قضایی برگزار شد

9:18 - 11 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۸۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۱۱۴ نفر از مراجعین دستگاه قضایی برگزار شد
 ۱۱۴ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان، مطالبات و مشکلات خود را مطرح کردند.

خبرگزاری میزان _ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونان وی با تشکیل میز خدمت قضایی در بندرعباس، به مطالبات و مشکلات ۱۱۴ نفر از مراجعین رسیدگی کردند.

این دیدار مردمی در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم ارتباط وثیق و بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم به مدت ۴ ساعت در محل دفتر رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار شد و متقاضیان در گفت‌وگوی مستقیم با مسئولان قضایی، دستورات لازم را برای رفع مشکلات خود دریافت کردند.

همچنین در جریان برگزاری این ملاقات مردمی، نمایندگان شکات چند پرونده کثیرالشاکی در دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان، مطالب خود را اعلام کردند که در خصوص هر مورد دستورات مقتضی صادر شد. 

گفتنی است، علاوه بر امکان دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان طی ایام هفته، یک روز از هر هفته نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در تمام حوزه‌های قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مردم رسیدگی می‌کنند.

این برنامه‌ها با هدف نظارت مستقیم و میدانی بر عملکرد مراجع قضایی و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my.adliran.ir و اخذ نوبت در آن حضور پیدا کنند.

انتهای پیام /


سجادعامری سیاهوئ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
0
0
برای رسیدگی به زمین خواری منطقه سیاهو
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *