رئیس کل دادگستری استان ایلام به مشکلات حقوقی ۷۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

14:48 - 10 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۷۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام به مشکلات حقوقی ۷۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری ایلام به همراه معاونان قضایی خود با ۷۶ نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و به درخواست های حقوقی و قضایی آن ها رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور پاسخ گویی به مطالبات مراجعین، دیدار مردمی رئیس کل دادگستری ایلام برگزار شد و علی‌محمدی به همراه معاونین قضایی خود با ۷۶ نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس کل دادگستری ایلام در حاشیه این دیدار، در خصوص کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع و برگزاری دیدار‌های مردمی اذعان کرد: ریاست قوه قضاییه با حساسیت ویژه‌ای موضوع تکریم ارباب رجوع را پیگیری کرده و خواستار توجه هر چه بیش‌تر به این موضوع از سوی رؤسای دادگستری ها، سرپرستان مجتمع‌های قضایی، قضات و کارمندان دستگاه قضایی هستند.

علی‌محمدی با بیان این که هدف اصلی در دستگاه قضایی خدمت رسانی مطلوب به مردم، احقاق حق و اجرای عدالت است، گفت: سختی‌ها و محدودیت‌ها مانع خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی نمی‌شود و اجرای سریع و به موقع قوانین و صدور احکام قضایی متقن، زمینه ایجاد رضایت و اعتماد عمومی را در جامعه فراهم می‌کند.

در این دیدار که در محیطی صمیمی و با سعه صدر رئیس کل دادگستری استان ایلام برگزار شد، ایشان پس از استماع و بررسی درخواست‌ها و مشکلات مراجعین، در چارچوب قوانین و مقررات، دستورات مقتضی را به مسئولان ذیربط صادر کردند.

شهروندان گرامی می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی ایشان به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *