غیبت قهرمان سال گذشته در لیگ برتر کشتی آزاد؟

11:15 - 09 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۵۰۲
غیبت قهرمان سال گذشته در لیگ برتر کشتی آزاد؟
بیست و سومین دوره لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور اواخر شهریورماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - با توجه به برگزاری قدرتمند لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور در چند سال اخیر و حضور کشتی‌گیران عنوان دار داخلی و خارجی، سازمان لیگ فدراسیون کشتی قصد دارد این مسابقات را در سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار ند. به همین منظور مقدمات انجام برگزاری این مسابقات انجام شده و تاکنون ۹ تیم برای شرکت در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.

بر این اساس در کشتی آزاد تیم‌های بانک شهر، ستارگان ساری، انبوه سازان هوتن و دانشگاه آزاد اسلامی و در کشتی فرنگی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس جنوبی، رعد پدافند ارتش، دانشگاه آزاد اسلامی و سینا صنعت ایذه تیم‌هایی بوده‌اند که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

گفتنی است رقابت‌های سال گذشته لیگ برتر کشتی آزاد با قهرمانی تیم پترو پالایش بلیش تاکستان به پایان رسید، اما این تیم امسال هنوز به صورت رسمی برای حضور در لیگ سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی نکرده است. به گفته یکی از مربیان این تیم اقدامات اولیه و لازم جهت تیمداری در لیگ صورت گرفته، اما چند روز دیگر برای نهایی شدن زمان نیاز داریم.

به هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا قهرمان سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر امسال حضور خواهد داشت و یا این تیم هم مثل بسیاری از تیم‌های دیگر برای همیشه از تیمداری در کشتی انصراف خواهد داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *