حادثه در واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی غرب كارون/یک کشته و ۵ مصدوم

20:13 - 08 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۴۲۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
حادثه در واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی غرب كارون/یک کشته و ۵ مصدوم
در پی حادثه در واحد فرآورش و نمک‌زدایی غرب کارون یک نفر جان‌باخته و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند.

خبرگزاری میزان - روز یکشنبه، ۸ مرداد، در هنگام انجام تعمیرات در واحد فرآورش و نمک‌زدایی غرب کارون و در زمان عملیات جوشکاری، آتش‌سوزی در یکی از تفکیک‌گرها رخ داده، که در این حادثه متأسفانه یک نفر از کارگران عزیز و سختکوش پیمانکار جان‌باخته و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در پی این حادثه ۲ نفر از مصدومان با سوختگی شدید و ۳ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

در همین خصوص با اقدام فوری تیم‌های آتش‌نشانی و امدادی در انتقال حادثه‌دیدگان به مراکز درمانی، اقدامات لازم انجام شد و ۳ نفر از مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند.

اکنون با حضور مدیرعامل و مدیران مربوطه و همچنین فرماندار هویزه و نیروی انتظامی در صحنه حادثه، ابعاد و علل آن در حال پیگیری بوده که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین دستورات لازم برای کمک‌رسانی به حال مصدومین از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ابلاغ شده و در همین خصوص کمیته تحقیقی ویژه این حادثه تشکیل شده است. 

ردیف سوم از تاسیسات غرب کارون برای انجام تعمیرات اساسی از قریب ۲۰ روز گذشته از مدار تولید خارج شده بود، بدین جهت این حادثه در روند تولید این کارخانه اختلالی ایجاد نکرده و روند تولید به شکل طبیعی خود استمرار دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: حادثه آتش سوزی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *