دادستان کرمان: به ضابطین خاص مخابرات جهت تسریع در رسیدگی به گزار‌ش‌های واصله آموزش‌های لازم ارائه می‌دهیم

13:37 - 07 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۱۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان: به ضابطین خاص مخابرات جهت تسریع در رسیدگی به گزار‌ش‌های واصله آموزش‌های لازم ارائه می‌دهیم
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در راستای تسریع در رسیدگی به گزار‌ش‌های مخابرات به نیرو‌هایی که از سوی مخابرات معرفی می‌شوند ضمن صدور کارت شناسایی به عنوان ضابط خاص آموزش‌های لازم را به آنان ارائه می‌دهیم.

خبرگزاری میزان - مهدی بخشی صبح امروز در دیدار با هیأت مدیره مخابرات منطقه کرمان ضمن قدردانی از تعامل مجموعه مخابرات منطقه کرمان با دادستانی مرکز استان در جهت حفاظت و پیشگیری از تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی بیان کرد: بر اساس بخشنامه دادستان کل کشور و در راستای تسریع در رسیدگی به گزار‌ش‌های مخابرات به نیرو‌هایی که از سوی مخابرات معرفی می‌شوند ضمن صدور کارت شناسایی به عنوان ضابط خاص آموزش‌های لازم را به آنان ارائه می‌دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اضافه کرد: در خصوص سرقت اموال دولتی که بیت المال هستند کوتاه نخواهیم آمد و با مسببان آن برخورد قانونی صورت می‌گیرد که البته در کنار دستگاه قضائی و نیروی انتظامی، ادارات دیگر از جمله مخابرات و برق نیز وظایف و تکالیفی دارند و باید کمک کنند و اگر این ادارات در انتخاب پبمانکاران خود دقت لازم را به عمل نیاورند کار دستگاه قضائی بسیار دشوار خواهد شد. 

وی خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم در جهت حفاظت و پیشگیری از تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی گام‌های موثری برداشته و همراه با مخابرات، مشکلات مردم را در اسرع وقت رفع کنیم.

حسن آذری نصرآباد نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیر‌ی‌ها در جهت رفع مشکلات استان گفت: مسائل زیرساختی و همچنین حفظ و پایداری ارتباطات در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و بحرانی بسیار حائز اهمیت‌اند و گاهاً در این راستا موانعی وجود دارد که منع قانونی نیز ندارند لذا انتظار می‌رود با کمک دستگاه قضائی و سایر مسئولین استان بتوانیم در راستای توسعه هر چه بیشتر گام برداریم. 

مدیر مخابرات منطقه کرمان همچنین در خصوص مسائل و مشکلاتی همچون سرقت‌ها، مالکیت سایت‌ها افزود: پیگیر حل این مسائل هستم تا هر چه زودتر با حمایت دادگستری و دادستانی استان کرمان موانع برطرف شود.

آذری نصر آباد بیان کرد: در برخی از مناطق کار‌هایی انجام شده، ولی متاسفانه علت عمده قطعی ارتباط، سرقت‌ها می‌باشند که در آینده برنامه‌هایی در جهت رفع این مشکل داریم.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات سید وحید میررضایی، معاون اجرای احکام دادستان در راستای همکاری‌های همه جانبه با مخابرات منطقه کرمان تشکر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *