با اجرای پویش« اطعام و احسان حسینی» انجام شد؛ توزیع ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار اطعام در بین نیازمندان

23:12 - 03 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۶۹۴
با اجرای پویش« اطعام و احسان حسینی» انجام شد؛ توزیع ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار اطعام در بین نیازمندان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از توزیع ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار اطعام از ابتدای ماه محرم تاکنون میان نیازمندان خبر داد.

خبرگزاری میزان_ حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در ارتباط با بخش خبر ۲۱ گفت: امسال نیز  همانند سنوات گذشته، طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه رویکرد این ماه بیشتر با حوزه اطعام و بسته معیشتی است، ادامه داد: از ابتدای ماه محرم تا کنون قریب به ۴ هزار و ۵۰۰  آشپزخانه گزارش های خود را ثبت کرده اند و نزدیک به ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار اطعام در این آشپزخانه ها با محوریت مراکز نیکوکاری، حسینیه ها و حیاط مذهبی میان نیازمندان توزیع شده است.

آسوده تصریح کرد: همچنین در هفت روز گذشته قریب به ۱۵۰ هزار بسته معیشتی نیز در سطح کشور و در میان نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار داشت: پیش بینی ما در حوزه اطعام قریب به ۳۰ میلیون اطعام و ایجاد قریب به ۸ هزار آشپزخانه تا پایان ماه صفر است، این در حالیست که سال گذشته حدود ۶ هزار و ۵۰۰ آشپزخانه ایجاد شد  و حدود ۲۳ میلیون اطعام میان نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: کمیته امداد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *