با دستور دادستان محمدیه شهربازی غیراستاندارد پارک بهشت شهرک مهرگان پلمب شد

10:35 - 03 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۵۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
با دستور دادستان محمدیه شهربازی غیراستاندارد پارک بهشت شهرک مهرگان پلمب شد
دادستان عمومی و انقلاب محمدیه از پلمب شهر بازی «پارک بهشت شهرک مهرگان» شهرستان محمدیه استان قزوین به دلیل عدم برخورداری از استاندار‌دهای لازم خبر داد.

خبرگزاری میزان - مصطفی کرمی راد با اعلام خبر پلمب شهر بازی «پارک بهشت شهرک مهرگان» شهرستان محمدیه استان قزوین به دلیل عدم برخورداری از استاندار‌دهای لازم، اظهار کرد: به موجب قانون تجهیزات تفریحی در شهر‌های بازی مشمول استاندارد اجباری بوده و اخذ تاییدیه ادواری استاندارد برای تمامی این تجهیزات الزامی است.

وی ادامه داد: با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی اداره استاندارد از شهربازی‌های منطقه مشخص شد که تجهیزات شهربازی «پارک بهشت مهرگان» فاقد تاییدیه استاندار است، به همین منظور تذکرات لازم به بهره بردار که پیمانکار بخش خصوصی است داده شد.

کرمی راد اضافه کرد: با توجه به عدم توجه پیمانکار به تذکر‌ها و استانداردسازی تجهیزات مورد استفاده و در راستای حفظ جان و سلامتی شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، این فضای بازی عمومی با دستور قضایی پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه همچنین تاکید کرد: حفظ سلامتی و امنیت و آرامش جامعه خط قرمز دستگاه قضا است و در راستای صیانت از حقوق عامه به شدت با برهم زنندگان امنیت و سلامتی مردم برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *