سال سختی برای قاچاقچیان رقم خواهد خورد/ سردار رادان: باید با پدیده خودرو‌های شوتی مقابله جدی شود

19:36 - 02 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۴۵۱
سال سختی برای قاچاقچیان رقم خواهد خورد/ سردار رادان: باید با پدیده خودرو‌های شوتی مقابله جدی شود
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه سال سختی برای قاچاقچیان رقم خواهد خورد گفت: با اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز باید به گونه‌ای اقدام کنیم که هزینه و ریسک قاچاق برای قاچاقچیان بالا برود.

خبرگزاری میزان - سردار احمدرضا رادان در پنجاه و ششمین قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و شهادت ۴ تن از همکاران در استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوب و اثر گذاری انجام شده است که این اقدامات باید با جدیت و حساسیت روز افزون پیگیری و انجام شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه در امر مبارزه با قاچاق کالا باید از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به نحو بایسته استفاده شود، تصریح: در حوزه مقابله با این پدیده شوم باید هدف گذاری کنیم و سهم و وظایف بخش‌های مختلف احصا و موضوع به صورت مدون برنامه ریزی و پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید با قاچاق سازمان یافته مقابله شود و در این زمینه باید سر انگشتان شناسایی و با آنان برخورد لازم و قانونی شود، گفت: باید کشفیات قاچاق همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند به آتش کشیده شوند چرا که ورود کالای قاچاق خسارت‌های جبران ناپذیری را بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.

سردار رادان با تاکید بر لزوم برخورد با پدیده خودرو‌های شوتی، بیان کرد: باید با پدیده خودرو‌های شوتی مقابله جدی شود و سرشاخه‌های و مبدا و مقصد‌های آنان شناسایی و با این پدیده سازمان یافته به نحو مطلوب و مقتضی برخورد شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امسال باید سال سختی برای قاچاقچیان باشد، اظهار کرد: با اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز باید به گونه‌ای اقدام کنیم که هزینه و ریسک قاچاق برای قاچاقچیان بالا برود.

وی افزود: در همه شاخص‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز روند رو به رشدی را داریم.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: سردار رادان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *