بازدید استاندار تهران از واحد‌های تولیدی اسلامشهر/ استاندار تهران: رفع موانع تولید اولویت دارد

17:40 - 02 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۴۴۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
بازدید استاندار تهران از واحد‌های تولیدی اسلامشهر/ استاندار تهران: رفع موانع تولید اولویت دارد
استاندار تهران همراه با محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، سیجانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مزینانی مدیرکل محیط زیست استان‌تهران از چند واحد تولیدی شهرستان اسلامشهر بازدید به عمل آوردند.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ در ادامه دوشنبه‌های صنعتی علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، سیجانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مزینانی مدیرکل محیط زیست استان‌تهران از چند واحد تولیدی شهرستان اسلامشهر بازدید به عمل آوردند.

در ابتدا استاندار تهران و هیات همراه از شرکت تولیدی، صنعتی شیشه جام‌ایمن با تولید انواع مختلف شیشه بازدید کردند؛ این واحد تولیدی به طور مستقیم برای ۷۰۰ نفر و غیرمستقیم برای ۳ هزار نفر اشتغال آفرینی داشته و محصولات تولیدی این شرکت علاوه بر تامین نیاز‌های بازار داخل به کشور‌های مختلف از جمله ترکیه، پاکستان، ازبکستان، عراق و ... نیز صادر می‌شود.

در ادامه بازدید از واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی شهرستان اسلامشهر، علیرضا فخاری از واحد تولید صیفی و سبزی گلخانه‌ای در روستای قاسم آباد چهاردانگه بازدید کرد.

عدم برخورداری از گاز مهم‌ترین مشکل این واحد بود که پیگیری جهت رفع موانع گازرسانی به این مجموعه مورد تاکید استاندار تهران قرار گرفت.

این گلخانه صیفی و سبزی در فضایی به مساحت ۵۲۰۰ مترمربع ایجاد شده و سالانه ۱۵۰ تن محصول گلخانه‌ای تولید می‌کند.

فخاری در این بازدید‌ها ضمن بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی بر رفع موانع تولید و تسریع در تولید این واحد‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *