دستور ویژه دادستان مرکز استان هرمزگان برای بررسی علت وقوع تصادف و انفجار در تونل تنگه زاغ

22:09 - 01 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۲۴۷
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
دستور ویژه دادستان مرکز استان هرمزگان برای بررسی علت وقوع تصادف و انفجار در تونل تنگه زاغ
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان دستورات ویژه‌ای را برای شناسایی عوامل مقصر در حادثه تصادف و انفجار در تونل تنگه زاغ صادر کرد‌‎.

خبرگزاری میزان - علیرضا احمدی منش با اشاره به بررسی علت وقوع تصادف و انفجار در تونل تنگه زاغ، در این باره اظهار داشت: پس از وقوع حادثه تصادف و انفجار مهیب در تونل تنگه زاغ، به دستور اینجانب، دادستان شهرستان حاجی آباد در صحنه وقوع تصادف حاضر شد و ضمن هماهنگی با ضابطین و عوامل امدادی حاضر در محل، دستورات ویژه‌ای جهت بررسی علل و عوامل مقصر در حادثه صادر گردید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در ادامه افزود: بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون از پشت با تانکر حامل سوخت در تونل تنگه زاغ انفجار مهیبی اتفاق افتاده و هشت خودرو دچار حریق شدند که متأسفانه تاکنون دو نفر بر اثر استنشاق دود و یک نفر بر اثر جراحات سوختگی فوت نموده اند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، خاطرنشان کرد: دستورات ویژه‌ای برای پاکسازی و ایمن سازی تونل تنگه زاغ و جاده ترانزیتی حاجی آباد به بندرعباس نیز صادر شده که طبق گزارش ضابطین این محور طی ساعات آینده به صورت کامل بازگشایی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین از اعزام یک تیم کارشناسی برای بررسی فنی سانحه تصادف در تونل تنگه زاغ و شناسایی مقصرین احتمالی خبر داد‌‎ و گفت: نتایج تحقیقات به محض تکمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام /


برچسب ها: هرمزگان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *