انتصاب‌های جدید در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

17:47 - 31 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۹۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
انتصاب‌های جدید در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در احکام جداگانه‌ای «معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع، معاون امور املاک و کاداستر و معاون امور اسناد» این سازمان را منصوب و معرفی کرد.

خبرگزاری میزان – طی احکام جداگانه‌ای از سوی حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، "معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع"، "معاون امور املاک و کاداستر" و "معاون امور اسناد" این سازمان منصوب و معرفی شدند.

در پنجاه و هشتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی این سازمان، طی احکام جداگانه ای، غلامرضا امیدی را به عنوان معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع، صفدر کشاورز را به عنوان معاون امور املاک و کاداستر و سید صادق سعادتیان را به عنوان معاون امور اسناد این سازمان منصوب و معرفی کرد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات محمدعلی فلاح تفتی در دوران سرپرستی معاونت امور املاک و کاداستر، وی نیز طی حکمی با حفظ سمت مدیرکلی کاداستر سازمان ثبت، به عنوان مشاور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه املاک و کاداستر منصوب شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین با تقدیر ویژه زحمات حیدر فتاحی قائم مقام سازمان ثبت که در منصب قضایی جدیدی منصوب شده، وی را مدیری مخلص و جهادی نامید که در مدت بیش از یکسال حضور در این سازمان منشاء خدمات مهمی بویژه در عبور دادن سازمان ثبت از برخی موانع و مشکلات، شناسایی مدیران توانمند و صیانت از کارکنان در دوران مدیرکلی حفاظت و اطلاعات و قائم مقامی در این سازمان گردیده است.

وی افزود: با توجه به نیاز دادستانی کل کشور و برنامه‌های آتی آن حوزه، فتاحی در دادسرای دیوان عالی کشور حضور پیدا خواهند کرد که قطعاً این حضور در آن مرجع نیز موجبات خیر و برکت خواهد بود.

بابایی با بیان اینکه سازمان ثبت پر شتاب‌تر از گذشته در مسیر سیاست‌ها و برنامه‌های کلان دستگاه قضایی گام برخواهد داشت ابراز امیدواری کرد با تکمیل فرآیند‌های الکترونیکی و بهره گیری از هوش مصنوعی، در آینده نزدیک خدمات ثبتی به صورت هوشمند و با کاهش محسوس مراجعات حضوری ارائه گردد.

فتاحی نیز در ادامه با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت حوزه قائم مقامی سازمان ثبت گفت: در شناسایی مدیران در این مدت تلاش شد شاخصه‌های تخصص، جهادی، انقلابی بودن و توجه به جوانگرایی مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ثبت اسناد انتصاب

مجید شاچری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
0
به نام خدا
سلام واحترام
خدمت مدیران
محترم عزیز
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *