وزیر کشور: جریانات محله‌محور به بلوغ اجتماعی منجر می‌شود

13:46 - 31 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۹۲۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
وزیر کشور: جریانات محله‌محور به بلوغ اجتماعی منجر می‌شود
وزیر کشور با بیان اینکه جریانات محله‌محور می‌تواند به بلوغ اجتماعی منجر شود، گفت: بلوغ اجتماعی مقدمه بلوغ سیاسی و اقتصاد مردم محور است.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت کشور، احمد وحیدی در بازدید از اردوی جهادی خدمت در محله کم‌برخوردار واوان شهرستان اسلامشهر افزود: هم‌افزایی و همکاری برای رسیدن به یک هدف روشن ضرورت دارد.

وی ادامه داد: این اردوی جهادی نمونه بارز هم‌افزایی و سیاست اجتماعی است.

وزیر کشور با یادآوری آثار فردی، اجتماعی، سازندگی و فرهنگی این اردو‌های جهادی، اضافه کرد: هویت دادن به محلات اهمیت زیادی دارد و بحمدالله امور محله‌محور رشد بیشتری یافته است. 

وحیدی اظهار کرد: جریان محله‌محور مورد مطالبه است و این کارها، ماندگار خواهد بود. 

وی فعالان اردو‌های جهادی را قهرمانان ملی برشمرد و گفت: قهرمان واقعی کسی است که به غم مردم رسیدگی کند. قهرمان واقعی کسی است که بین مردم است و به امور مردم رسیدگی می‌کند.

وزیر کشور با یادآوری اینکه گروه‌های جهادی فعالی در شهر‌ها و روستا‌ها شکل گرفته است، اظهار کرد: جریانات بلوغ یافته‌ای را در اجتماع می‌بینیم که نشان از بلوغ اجتماعی است و می‌تواند به بلوغ سیاسی و اقتصادی منحر شود.

وحیدی تاکید کرد: در این صورت اقتصاد می‌تواند مردم پایه شود.

وی آگهی بخشی به مردم برای حضور در بطن این کار‌ها را مهم دانست و درباره جلسات قرآنی هم اظهار کرد: جلسات قرآنی بسیار ارزشمند است، چون با قرآن بهترین هدایت‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *