کاراته قهرمانی آسیا| ۳ مدال برنز برای نمایندگان ایران در روز فینالیست شدن عسگری

9:45 - 31 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۸۳۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاراته قهرمانی آسیا| ۳ مدال برنز برای نمایندگان ایران در روز فینالیست شدن عسگری
نمایندگان ایران در دومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا صاحب ۳ مدال برنز دیگر شدند.

خبرگزاری میزان - دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از صبح امروز شنبه در مالاکا مالزی آغاز شد و سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- بانوان کاراته کشورمان با سه پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال ۲۰۲۳ را بدست آورد.

بهمنیار در اولین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر صفر حریف سریلانکایی خود را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه اش با نتیجه ۶ بر ۲ نماینده کشور ژاپن را شکست داد.

نماینده وزن ۵۰- بانوان در سومین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب حریف قزاقستاتی خود شد و راهی دیدار رده بندی شد. بهمنیار در مسابقه رده بندی حریف عربستانی خود را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ را بدست آورد.

وزن ۵۵- کیلوگرم:

در ادامه این رقابت‌ها فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵- بانوان کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال ۲۰۲۳ را بدست آورد.

سعادتی در اولین مسابقه خود با نتیجه ۸ بر یک تاچ دوردیوا از ترکمنستان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز با نتیجه ۹ بر ۳ چوی وان از هنگ کنن را پشت سر گذاشت. سعادتی در سومین رقابت خودش با سونیچ رخیموا از ازبکستان در حالی که یک بر یک مساوی بودن با رای داوران و هانتی برنده این دیدار شد.

نماینده وزن ۵۵- بانوان کشورمان در مسابقه نیمه نهایی خود ۴ بر یک به کو تسوی از چین تایپه نتیجه را واگذار کرد و فینال را از دست داد تا راهی دیدار رده بندی شود. سعادتی در مسابقه رده بندی با نتیجه ۴ بر ۳ کوک ایستری از اندونزی را شکست داد و صاحب مدال برنز این مسابقات شد.

وزن ۷۵-کیلوگرم:

بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کاراته کشورمان با سه پیروزی فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد و از ساعت ۱۲:۴۵ برای کسب نشان طلا مقابل نورکانات آزیکانو از قزاقستان قرار خواهد گرفت.

عسگری در اولین مسابقه خود با نتیجه ۲ بر یک ناظیم نورلانف از قرقیزستان را شکست داد و در دومین مسابقه خود با نتیجه ۳ بر صفر مقابل کوونچبک مخمدیف از ازبکستان به پیروزی رسید.

نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم مردان کشورمان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ سلطان الزهرانی از عربستات را شکست داد و با اقتدار فینالیست این مسابقات شد و برای کسب نشان طلا مقابل حریف قزاقستانی خود قرار خواهد گرفت.

وزن ۸۴+ کیلوگرم:

سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+ کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال ۲۰۲۳ را بدست آورد.

گنج زاده در اولین مسابقه خود با نتیجه ۹ بر صفر مقابل کیت لاو از ماکائو به پیروزی رسید و دومین مسابقه خودش نیز با نتیجه ۱۰ بر یک مقتدرانه به پیروزی رسید.

نماینده وزن ۸۴+ کاراته کشورمان در سومین مسابقه خود مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و در حالی که ۶ بر ۶ مساوی بودند با قانون سنشو (اولین امتیاز) نتیجه را واگذار کرد و راهی جدول شانس مجدد شد.

گنج زاده در جدول شانس مجدد با نتیجه ۹ بر یک رشیمیکا همس از سریلانکا را شکست داد و دیدار رده بندی موفق شد سلیمان المولا از امارات را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *