بازگشت تمامی زائران ایرانی از سفر عمره

11:24 - 04 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۲۴۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از بازگشت تمامی زائران ایرانی از سفر عمره مفرده خبر داد و گفت: بعد از تعلیق اعزام زائران به این سفر معنوی حدود پانصد تا یکهزار نفر از متقاضیان عمره از این سفر انصراف دادند.

: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از بازگشت تمامی زائران ایرانی از سفر عمره مفرده خبر داد و گفت: بعد از تعلیق اعزام زائران به این سفر معنوی حدود پانصد تا یکهزار نفر از متقاضیان عمره از این سفر انصراف دادند.

ناصر خدرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان اینکه در حال حاضر اعزام زائران به سفر عمره به حالت تعلیق در آمده است، اظهار کرد: با بازگشت آخرین گروه عمره گذاران ایرانی به کشور عربستان از زائرانی ایرانی خالی شد.
وی با بیان اینکه آخرین پرواز زائران ایرانی ساعت 4 صبح امروز، چهارم اردیبهشت صورت گرفته است، ادامه داد: با بازگشت این افراد و به زمین نشستن پرواز آنها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دیگر هیچ عمره‌گزاری در عربستان نداریم.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: متاسفانه پس از تعلیق سفره عمره تا تعیین وضعیت امکان اعزام برای بیش از 170 هزار زائر وجود ندارد. در صورت تمایل متقاضیان عمره می‌توانند فیش‌های خود را نگه‌ دارند تا زمانی که اعزام‌ها از سرگرفته شود . این افراد به زیارت خانه خدا بروند.

به گفته خدرنژاد، زائرانی که می‌خواهند انصراف خود را از سفر به عمره اعلام کنند، می‌توانند از طریق سایت اینترنتی این سازمان این موضوع را عنوان کرده و بعد از انصراف تمام مبالغ دریافتی از آنها به حساب‌شان بازخواهد گشت

وی در خاتمه اظهار کرد: می توان گفت حدود پانصد تا یکهزار نفر از متقاضیان عمره بعد از تعلیق اعزام‌ها به این سفر معنوی از این سفر انصراف داده اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *