گفت‌وگو|

محمدیان: رقیبی در هانگژو ندارم/ کاش کمی مانند فوتبالیست‌ها حمایت شویم

7:45 - 31 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۷۴۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
محمدیان: رقیبی در هانگژو ندارم/ کاش کمی مانند فوتبالیست‌ها حمایت شویم
دارنده مدال نقره پارادوومیدانی قهرمانی جهان گفت: لذتی که من از کسب مدال نقره بردم، حریف انگلیسی‌ام از مدال طلا نبرد.

سجاد محمدیان در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب مدال نقره در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، اظهار داشت: مسابقات سطح بالایی داشت و بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار از بیش از ۱۰۰ کشور در آن حضور داشتند. رقابت‌ها در واقع گزینشی پارالمپیک بود و به عنوان شبیه‌سازی این بازی‌ها برگزار شد و همین باعث شده بود سطح کیفی رقابت‌ها بالا برود.

وی ادامه داد: خوشبختانه من هم موفق به کسب مدال نقره و سهمیه پارالمپیک شدم. امسال تمام حریفان قوی بودند. رقیب قدیمی من که از انگلیس بود هم در این مسابقات حضور داشت، که نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما این حریفم در‌حالی که کلاس اف ۴۴ بود، اما امسال در کلاس اف ۴۲ با ما رقابت کرد. لذتی که من از کسب نقره بردم او از طلا نخواهد برد، چون شرایط جسمانی او از ما خیلی بهتر است و حس رقابت را نخواهد داشت، چون وقتی ما با چنین حریفی رقابت می‌کنیم تلاش مضاعفی نیاز دارد به همین دلیل از کسب مدال نقره خیلی خوشحال بودم و رکورد خوبی را هم ثبت کردم.

نایب قهرمان پارادوومیدانی جهان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان در این مدت باقیمانده تا بازی‌های پارالمپیک حمایت بیشتری داشته باشند تا به بهترین شکل آماده افتخارآفرینی در این مسابقات شویم. باید شرایطی فراهم شود تا ورزشکاران بتوانند با مربیان تخصصی خودشان کار کنند تا با خیال راحت تری برای کسب خوشرنگترین مدال گام بردارند.

محمدیان درخصوص بازی‌های پاراآسیایی، گفت: در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو رقیب چندان قدرتمندی ندارم، چون خودم رکورددار آسیا هستم و با اعتماد به نفس بالا به هانگژو می‌روم تا با یک رکورد خوب به مدال طلا برسم. با این وجود انتظار داریم در فاصله باقیمانده تا بازی‌های پارالمپیک آرامش لازم را برای ورزشکاران فراهم کنند که خوشبختانه در تیم وجود دارد.

وی در پایان با مقایسه نوع حمایت از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران سایر رشته‌ها، اظهار کرد: انتظار داریم همانطور که به فوتبالیست‌ها و سایر رشته‌های دیگر توجه می‌شود ورزشکاران پارالمپیکی هم مورد حمایت قرار گیرند و نیم نگاهی داشته باشند، زیرا ما هم برای اهتزاز پرچم ایران تلاش می‌کنیم و از تمام وجود مایه می‌گذاریم تا نام ایران را جاودانه کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *