دادستان کرمان: برخورد با مفاسد اقتصادی از ماموریت‌های اولویت‌دار و بسیار مؤثر در بحث حقوق عامه است

14:52 - 30 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۷۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان: برخورد با مفاسد اقتصادی از ماموریت‌های اولویت‌دار و بسیار مؤثر در بحث حقوق عامه است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در بازدید سرزده از دادسرای جرایم اقتصادی گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی از ماموریت‌های اولویت‌دار و بسیار مؤثر در بحث حقوق عامه است. 

خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در ادامه برنامه نظارت بر دادسراها، از دادسرای جرایم اقتصادی کرمان بازدید کرد.

مهدی بخشی در بازدید سرزده از دادسرای جرایم اقتصادی ابتدا با حضور در واحد اجرای احکام، در جریان پرونده‌های مختومه و جاری این دادسرا قرار گرفت. 

دادستان مرکز استان کرمان در نشستی که با حضور قضات و کارکنان دادسرای جرائم اقتصادی برگزار شد، مسئولیت این دادسرا را خطیر و حساس دانست و عنوان کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی از ماموریت‌های اولویت‌دار و بسیار مؤثر در بحث حقوق عامه است. 

وی افزود: کسانی هستند که با دست‌اندازی به حقوق عمومی و بیت‌المال موجب آسیب به معیشت مردم شده‌اند و مردم از دستگاه قضایی انتظار رسیدگی به موقع و قاطع با این افراد را دارند. 

 بخشی در پایان از طریق سیستم در جریان آمار پرونده‌های دادسرای جرایم اقتصادی قرار گرفت و برخی پرونده‌های مهم را مورد ارزیابی قرار داد و تاکید کرد معاون دادستان هرچه زودتر پرونده‌های مسن و معوق را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *