دادستان شهرستان زرند به موضوع ایمنی محور‌های مواصلاتی زرند ورود کرد

15:00 - 30 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۷۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان شهرستان زرند به موضوع ایمنی محور‌های مواصلاتی زرند ورود کرد
دادستان شهرستان زرند گفت: به منظور صیانت از حقوق عامه، مسأله‌ی ایمنی این جاده، ظرف چند روز آینده در قالب کارگروه پیشگیری از وقوع جرم با حضور دستگاه‌های مربوطه در دادسرای زرند، بررسی و افراد خاطی بایستی پاسخگوی ترک فعل‌های احتمالی باشند. 

خبرگزاری میزان - رضا یعقوبی در پی وقوع سانحه دلخراش تصادف دو دستگاه خودرو در محور جاده زرند به سیریز و جان باختن پنج نفر از شهروندان، گفت:به منظور صیانت از حقوق عامه، مسأله‌ی ایمنی این جاده، ظرف چند روز آینده در قالب کارگروه پیشگیری از وقوع جرم با حضور دستگاه‌های مربوطه در دادسرای زرند، بررسی و افراد خاطی بایستی پاسخگوی ترک فعل‌های احتمالی باشند. 

یعقوبی ضمن ابراز تأثر از وقوع این حادثه و تسلیت به بازماندگان، اظهارکرد: دستورات اولیه به پلیس راه شهرستان در خصوص بررسی علل حادثه صادر شده است. 

وی تصریح کرد: اگرچه علت بسیاری از تصادفات جاده‌ای عامل انسانی و بی احتیاطی رانندگان است لیکن، در صورت اثبات نقش عوامل جاده‌ای در بروز این حادثه، با مسببین برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آمد. 

دادستان شهرستان زرند خاطر نشان کرد: سابقا" نهاد‌های مربوط جهت شناسایی نقاط نا ایمن و حادثه ساز جاده‌های شهرستان مأمور، اقدامات موثری در این خصوص انجام، و موضوع کماکان از ناحیه این دادستانی در دست پیگیری است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *