شاگردان رضا یزدانی در آذربایجان اردو زدند

9:45 - 30 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۶۸۱
شاگردان رضا یزدانی در آذربایجان اردو زدند
مرحله جدید اردوی تیم‌های ملی کشتی ترکمنستان در جمهوری آذربایجان آغاز شد.

خبرگزاری میزان - پنجمین مرحله اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان با مدیریت فنی رضا یزدانی، دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان در شهر باکو در حال برگزاری است و آزاد و فرنگی کاران ترکمن خود را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده می‌کنند.

هادی حبیبی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید و بزرگسالان ترکمنستان با بیان این مطلب، گفت: بر اساس برنامه قصد داشتیم تا رقابت‌های جهانی چند اردوی تدارکاتی را در کشور‌های همسایه برگزار کنیم و در حال حاضر هم شرایط تمرین در باکو فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با وجود تمرینات متفاوت، اما برنامه ریزی ما طوری است که آزاد و فرنگی کاران همزمان در اردو باشند چرا که کشتی آزاد ترکمنستان با رشته فرنگی فاصله دارد، ولی از زمانی که فرنگی کاران زیر نظر مهدی علیاری قهرمان عنواندار کشورمان تمرینات خود را دنبال می‌کنند کمی وضعیتشان بهتر شده است.

 عنواندار کشتی آسیا درباره وضعیت آزادکاران ترکمنستانی نیز اظهارداشت: کشتی گیران ترکمن روز به روز بهتر می‌شوند، اما هنوز با شرایط مطلوب فاصله دارند و به طور حتم زمان زیادی لازم است تا این کشتی گیران در اوزان مختلف مسابقات بزرگ بدرخشند. 

گفتنی است محمود اسماعیل پور و علی اصغر بذری نیز هدایت تیم‌های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان ترکمنستان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *