رئیس کل دادگستری خوزستان: گرایش جوانان به ورزش از مؤلفه‌های اساسی در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است

13:20 - 29 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۶۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان: گرایش جوانان به ورزش از مؤلفه‌های اساسی در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به نقش ورزش در جامعه، گفت: گسترش ورزش سبب ترویج فرهنگ سلامت و ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی می‌شود.

خبرگزاری میزان - علی دهقانی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اعلام آمادگی دادگستری کل استان برای ایجاد تعامل با حوزه ورزش و جوانان، اظهار کرد: یکی از نیاز‌های امروز جامعه ایجاد فضای سلامت، شادی و نشاط اجتماعی از طریق همگانی کردن ورزش است. 

وی افزود: سلامت روحی، روانی و نشاط جامعه در گروی توسعه زیرساخت‌های ورزشی است و باید در این جهت بیشتر تلاش کرد چرا که با داشتن جامعه‌ای سرزنده و پویا بهتر می‌توان نسبت به تحقق اهداف پیش رو برنامه‌ریزی کرد. 

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت و گرایش جوانان به امر ورزش از مؤلفه‌های اساسی در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به این شاخص‌ها به منظور مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و پیشگیری از جرائم تاکید کرد. 

دهقانی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت افزایش فعالیت‌های ورزشی کارکنان دادگستری، تصریح کرد: ورزش برای کارکنان این مجموعه به‌واسطه شرایط سخت کاری و همچنین آب و هوای خوزستان امری لازم و ضروری است. 

در این دیدار حمید بنی‌تمیم با ارائه مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گزارشی از اقدامات این اداره کل، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود استان در راستای ایجاد فضای ورزشی و همچنین خدمات‌دهی به جوانان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *