دانش هسته‌ای به کتاب‌های درسی اضافه می‎شود

16:14 - 28 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۵۱۹
دانش هسته‌ای به کتاب‌های درسی اضافه می‎شود
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که نقش دانش و فناوری هسته‌ای بر زندگی مردم وارد کتاب‌های درسی می‌شود.

خبرگزاری میزان - «محمد اسلامی»، رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: آگاهی به انرژی و علوم هسته‌ای در کشور باعث افتخار است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «من فناوری هسته‌ای هستم»، اظهار کرد: نکته قابل توجه در این جشنواره این بود که بچه‌هایی که رتبه آوردند از استان‌ها و مناطق دور دست بودند؛ این باعث افتخار است که آگاهی به انرژی و علوم هسته‌ای این قدر خوب است.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین عنوان کرد: کار‌های عملی و اجرایی را در سازمان انرژی اتمی در دستور کار داریم تا دانش و فناوری هسته‌ای و نقش آن در زندگی مردم در کتاب‌های درسی از مقطع دبستان به بالا بیاید و بچه‌ها با این علم و دانش بیشتر و اصولی‌تر آشنا شوند.

معاون رئیس جمهور همچنین در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با اشاره به امضای تفاهمنامه مشترک با وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: موضوع معرفی فناوری هسته‌ای به مردم از سال ۱۴۰۰ و در این دوره مدیریت سازمان انرژی اتمی ایران در قالب یک همکاری مشترک با وزارت آموزش و پرورش دنبال شد؛ در سازمان انرژی اتمی ایران به دنبال این هستیم که از سنین پایه، فناوری هسته‌ای برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها به یک باور فراگیر تبدیل شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *