رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم با همت ستاد صبر به مناسبت ماه محرم برگزار می‌شود

14:26 - 28 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۴۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم با همت ستاد صبر به مناسبت ماه محرم برگزار می‌شود
با همت و برنامه ریزی ستاد ملی صبر، پویش مناسبتی «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عطوفت، مصالحه و بخشایش به‌عنوان یک پویش عمومی همزمان با اولین روز ماه محرم برگزار شد.

خبرگزاری میزان – هرچند مجازات جایگاه سازندگی برای مجرم دارد و جامعه را در تعادلی موزون حفظ و از خطرات احتمالی پیشگیری می‌کند، اما توسعه و ترویج فرهنگ عطوفت، مصالحه و بخشایش در جامعه به‌عنوان یک پویش عمومی احساس می‌شود.

ستاد ملی صبر با چنین فلسفه‌ای تشکیل و در سالهای اخیر توانسته تا با تجمیع تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و حاکمیتی، گامی استوار در توسعه صلح و سازش و ترویج فرهنگ عفو و بخشش بردارد.

برگزاری پویش‌های سراسری در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف از اقدامات این ستاد مردم نهاد در جهت توسعه صلح و سازش و ترویج فرهنگ گذشت است، پویش مناسبتی به حرمت «امام حسین (ع)» می‌بخشم از جمله این پویش ها است مه با هدف ترویج صلح، سازش و گذشت از سوی ستاد ملی صبر در سراسر کشور در سال گذشته برگزار شد.

 در قالب برگزاری این پویش از ابتدای ماه محرم تا اربعین سال ۱۴۰۱  موجبات جلب رضایت تعدادی قابل توجهی از اولیای دم و رهایی محکومان از قصاص نفس در سراسر کشور فراهم شد.و با عنایت به این موضوع در سال‌جاری نیز همزمان با فرار سیدن ماه محرم، پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» که پویشی است برای بخشیدن و بخشیده شدن با همت ستاد های ملی صبر سراسر کشور برگزار می شود، تا با مشارکت و حمایت مردم عزیز و صلح یاران پر تلاش کشور و به حرمت امام حسین (ع) ، صلح، بخشایش و گذشت را با قوت هر چه بیشتر در جامعه و بین مردم فهیم کشور گسترش دهد.

 

پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم با همت ستاد صبر به مناسبت ماه محرم برگزار می‌شود

انتهای پیام/


برچسب ها: ستاد صبر پویش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *