پشت صحنه لابراتوار صدا و سیما در سال 73 به «خیلی دور خیلی نزدیک» می‌آید

12:55 - 28 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۴۷۴
پشت صحنه لابراتوار صدا و سیما در سال 73 به «خیلی دور خیلی نزدیک» می‌آید
در دهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، پشت صحنه‌ای از لابراتوار صدا و سیما در سال 73 به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار میزان، دهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» محصول 1382 ایران، قسمت‌های سوم و چهارم سریال «پهلوانان نمی‌میرند» محصول 1376 ایران، برنامه «دوربین دوم» بخش پلاتو مجری محصول 1373 و موسیقی فیلم «محمد رسول الله(ص)» محصول سال 1394 اختصاص دارد. همچنین این برنامه در بخش ورزشی به «بررسی تایخچه شهرآورد در سال 1368» خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش نماهنگ به پخش نماهنگی از گروه سرود عقیق به نام «باز این چه شورش است» پرداخته و در بخش «قاب ناب» تصاویر کمتر دیده شده از «هیأت حسینیه‌های اراک در دهه 50 با عنوان یادنامه» به نمایش گذاشته می‌شود. در بخش پشت صحنه نیز «لابراتوار صدا و سیما در سال 1373» به نمایش درمی‌آید.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 ارسال کنند تا در بخش‌های مختلف این برنامه، از میان پیامک‌های ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.

همچنین فیلم‌های سینمایی شبانگاهی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها نیز از هفته آینده، به درخواست مخاطبان، انتخاب و پخش خواهد شد.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که دهمین قسمت آن پنج‌شنبه 29 تیر حوالی ساعت 00:40 بامداد از شبکه دو پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *