نماینده مجلس: با تفکیک وزارت صمت کارها راحت‌تر به سرانجام می‌رسد

8:45 - 30 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۴۴۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: با تفکیک وزارت صمت کارها راحت‌تر به سرانجام می‌رسد
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه اگر وزارت صمت تقسیم شود کارها راحت‌تر به سرانجام می‌رسد اظهار کرد: به نظر می‌رسد شکسته شدن و کوچک شدن تأثیر بهتری بر مدیریت این وزارتخانه داشته باشد

محمد رشیدی کوچی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی بیان کرد: وزارت صمت به دلیل ادغام با وزارتخانه‌های دیگر عریض و طویل شده و مدیریت آن با دشورای همراه شده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه وزارت صمت هم پول‌ساز است و هم پول‌دار افزود: تا الان مشاهده می‌کنیم کسانی که بر مسند این وزارت‌خانه تکیه کرده‌اند نتوانستند آن طور که باید مسائل این وزارتخانه را کنترل و مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه اگر وزارت صمت تقسیم شود کارها راحتر به سرانجام می‌رسد اظهار کرد: به نظر می‌رسد شکسته شدن و خرد شدن تأثیر بهتری بر مدیریت این وزارتخانه داشته باشد در حالیکه با شرایط فعلی شاهد مشکلات زیادی هستیم.

نمایندگان در نشست علنی یکشنبه، ۲۵ تیرماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، با کلیات این لایحه با ۱۲۹ رأی موافق، ۱۰۱ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۸ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند و وارد بررسی جزییات آن شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *