ترامپ: هدف تحقیقات جنایی هستم و ممکن است بازداشت شوم

11:28 - 28 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۴۳۰
ترامپ: هدف تحقیقات جنایی هستم و ممکن است بازداشت شوم
دادستان وزارت دادگستری آمریکا به دونالد ترامپ اطلاع داده که وی هدف تحقیقات جنایی در پرونده تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، می‎گوید که از سوی «جک اسمیت»، بازپرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا به او اطلاع داده شده که هدف تحقیقات جنایی در پرونده تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ است. 

به گزارش «نیویورک تایمز»، این اطلاع‌رسانی نشانه‌ای است که ممکن است «ترامپ» به زودی از سوی بازپرس ویژه متهم شود. 

«ترامپ»، گفته است که «جک اسمیت»، دادستان وزارت دادگستری آمریکا نامه‌ای ارسال کرده که در آن بیان شده من هدف تحقیقات هیئت منصفه پرونده ششم ژانویه هستم.

رئیس جمهور سابق آمریکا می‎گوید که ۴ چهار روز فرصت دارد تا به هیئت منصفه گزارش دهد که این موضوع تقریباً همیشه به معنای بازداشت و کیفرخواست است.

در همین حال منابعی اعلام کردند که وکلای «ترامپ» از جمله «تاد بلانچ»، نامه‌ای را از گروه «جک اسمیت» دریافت کردند که به آن‌ها اطلاع داده بود موکل آن‌ها ممکن است در تحقیقات در مورد تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ با اتهاماتی روبرو شود.

نامه‌ دادستان‌های فدرال به «ترامپ» روشن می‌کند که آن‌ها بر اقدامات رئیس‌جمهور سابق آمریکا در تحقیقات درباره تغییر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ متمرکز شده‌اند.

تحقیقات آنها همچنین شامل اطرافیان رئیس جمهور سابق آمریکا که تلاش کردند از شکست «ترامپ» در انتخابات جلوگیری کنند، شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *