رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم هزینه برای ورزشکاران در مسابقات بین المللی/ نماینده مجلس: ورزش باعث برقراری دوستی بین ملت‌ها می‎شود

17:37 - 27 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۳۳۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
لزوم هزینه برای ورزشکاران در مسابقات بین المللی/ نماینده مجلس: ورزش باعث برقراری دوستی بین ملت‌ها می‎شود
نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: هزاران هزینه هم برای حضور ورزشکاران در بازی‌های آسیایی و المپیک شود، بیهوده نیست؛ چرا که از آن‌ها به عنوان سفیر کشور استفاده می‌شود.

اسماعیل حسین‌زهی در گفتگو با میزان در خصوص جلسه نمایندگان مجلس با مدیران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: امیدوار هستم این جلسات تدوام داشته باشد و نمایندگان از اعتباراتی که برای حوزه انتخابی‌شان در حوزه ورزش تخصیص داده می‌شود، آگاه شوند. 

وی افزود: انتظار از دولت و سازمان برنامه و بودجه این است که در حوزه عمرانی ورزش، اعتبارات ویژه‌ای در نظر بگیرند تا پروژه‌ها تکمیل شود و جوانان هم در کار‌های ورزشی و فرهنگی راه پیدا کنند. 

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن رویداد‌های مهم ورزشی و لزوم همکاری و تعامل دولت و مجلس برای پیش‌برد امور مربوطه، تصریح کرد: در این زمینه نیاز به تعامل و همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است و دولت‌مردان هم در این زمینه باید کمک کنند و در مسائل حضور داشته باشد.

حسین زهی با اشاره به قهرمانی تیم ملی جوانان والیبال در مسابقات جهانی، بیان کرد: این افتخار را تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی و المپیک هم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم. 

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هزاران هزینه هم برای حضور ورزشکاران در بازی‌های آسیایی و المپیک شود، بیهوده نیست؛ چرا که از آن‌ها به عنوان سفیر کشور استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز است که دولت به ورزش اهمیت دوچندان دهد، گفت: ورزش باعث این می‌شود بین ملت‌ها دوستی برقرار شود و می‌تواند بین ۲ ملت نزدیکی برقرار کند.

حسین زهی تصریح کرد: امیدوارم مجلس همانطور که در بحث اعتبارات، دست وزارت ورزش و جوانان گرفته است در ادامه راه بتواند کمک‌های بیشتری صورت دهد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *