۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماهشهر اهدا شد

16:29 - 27 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۲۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماهشهر اهدا شد
با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر و مدیرکل زندان‌های استان خوزستان هفت سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماهشهر اهدا شد.

خبرگزاری میزان-  در مراسمی به همت خیرین و نیکوکاران این شهرستان و با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر و مدیرکل زندان‌های استان خوزستان هفت سری جهیزیه به نوعروسانی که پدران آنان در زندان هستند، اهدا شد. 

مهدی محمدی در این همایش با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و رئیس زندان ماهشهر، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از مهم‌ترین اهداف تشکیل این انجمن است.

وی ادامه داد: این انجمن در همین راستا در جهت تأمین حداقل معیشت، آموزش‌های مهارت‌های زندگی و زیست عفیفانه، توانمندسازی از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ترویج اشتغال خانگی، ارائه مشاوره‌های تحصیلی، خانواده، ازدواج و خدمات بهداشت و درمان گام برمی‌دارد.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان ماهشهر با اشاره به کمک‌های ارائه شده به اشتغال زندانیان پس از آزادی از جمله ایجاد فرصت‌های شغلی و ارائه کمک‌های مالی، گفت: تلاش و اقدام در زمینه اشتغال خانواده‌ها به منظور ایجاد منبع درآمد، مهارت و نیز اشتغال برای زندانیان آزاد شده یکی از رویکرد‌های این انجمن است.

گفتنی است این جهیزیه‌ها دارای ۱۶ قلم کالای مورد نیاز شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، اتو، پتو، پلوپز، فرش، رختخواب و سرویس ظروف و... به ارزش ریالی پنج میلیارد ریال است.

همچنین از خیرین و نیکوکاران شهرستان که در مناسبت‌های مختلف یاری‌رسان خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان هستند، قدردانی شد.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
0
فیلم از جهیزیه ب ۷نفر از حمایت زندانیان در ماهشهر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *