ابهام در محل برگزاری دیدار صنعت‌نفت - استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال

13:01 - 27 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۲۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ابهام در محل برگزاری دیدار صنعت‌نفت - استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران به احتمال زیاد در اهواز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران در هفته اول این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس قرعه صورت گرفته آبادان میزبان این دیدار خواهد بود، اما نواقص موجود در ورزشگاه تختی، میزبانی آبادان از این بازی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

بر اساس اعلام سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات لیگ فوتبال، رختکن‌های ورزشگاه تختی آبادان تخریب شده و در حال حاضر عملیات بازسازی درون آن در حال انجام است و هنوز زمان اتمام بازسازی این ورزشگاه به سازمان لیگ اعلام نشده است. باتوجه به نامه‌ای که به سازمان لیگ ارسال شده است ورزشگاه غدیر اهواز جایگزین تختی آبادان شده است تا مسابقات صنعت‌نفت آبادان در آن برگزار شود.

با این حساب به نظر می‌رسد با وجود اصرار آبادانی‌ها به میزبانی از استقلال در ورزشگاه تختی حتی بدون حضور تماشاگران در هفته اول لیگ برتر فوتبال، این موضوع را باید منتفی دانست و این دیدار در اهواز برگزار خواهد شد مگر اینکه در فاصله باقیمانده تا زمان آغاز مسابقات هفته اول مسئولان آبادان بتوانند با آماده کردن این ورزشگاه تأییدیه سازمان لیگ را برای میزبانی از استقلال بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *