رمضانی و شهباز زاده در آستانه جدایی از استقلال/ رضایی گزینه اصلی خروج از جمع آبی‌پوشان

10:09 - 28 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۱۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رمضانی و شهباز زاده در آستانه جدایی از استقلال/ رضایی گزینه اصلی خروج از جمع آبی‌پوشان
۲ مهاجم تیم فوتبال استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته اند.

خبرگزاری میزان - طبق قوانین فصل جدید لیگ برتر فوتبال هر تیم می‌تواند لیست ۳۳ نفره‌ای به سازمان لیگ برای حضور در رقابت‌ها اعلام کند که با توجه به قوانین مذکور از جمله حذف سهمیه زیر ۲۵ سال و کاهش سهمیه بازیکنان بزرگسالان به ۱۹ بازیکن، تقریباً تمام تیم‌های مدعی دچار چالشی جدی شده‌اند و با معضل پر بودن فهرست خود مواجه هستند؛ به طوری که استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست و نکونام کار سختی برای سامان دادن به اوضاع تیمش دارد.

جدایی قطعی رافائل سیلوا و محمد محبی و خروج احتمالی مهدی قایدی از استقلال سبب شده تا این بازیکنان از لیست بزرگسالان آبی‌پوشان خارج شده و جا برای جذب نفرات جدید باز شود که آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و ایمان سلیمی جذب شدند، اما با توجه به قرار گرفتن علیرضا رضایی، دروزاه‌بان دوم استقلال و امید حامدی‌فر در فصل جدید در لیست بزرگسالان تعداد بازیکنان بزرگسال این تیم به ۲۰ افزایش پیدا کرد و یک نفر هم از سقف تعیین شده عبور کرد.

از سوی دیگر با توجه به تمدید احتمالی قرارداد عارف غلامی، این بازیکن نیز به فهرست بازیکنان بزرگسال اضافه می‌شود تا استقلالی‌ها ۲ بازیکن بیشتر از سقف تعیین شده داشته باشند.

با این شرایط این احتمال وجود دارد که نکونام ۲ - ۳ خرید دیگر نیز در برنامه خود داشته باشد و بدین ترتیب باید شاهد جدایی تعداد دیگری از بازیکنان تیم باشیم. طبیعتاً با جذب هر بازیکن جدید و بزرگسال، استقلال باید به همان اندازه، بازیکن بزرگسال را در فهرست مازاد قرار دهد. با این حساب و با فرض جذب احتمالی ۲ بازیکن جدید (داخلی یا خارجی) و اضافه شدن عارف غلامی، استقلال باید ۴ بازیکن خود را کنار بگذارد.

فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال به شرح زیر است:

۱- سیدحسین حسینی، ۲- علیرضا رضایی، ۳- ابوالفضل جلالی، ۴- جعفر سلمانی، ۵- صالح حردانی، ۶- کوین یامگا، ۷- آرمین سهرابیان، ۸- محمدحسین مرادمند، ۹- ایمان سلیمی، ۱۰- روزبه چشمی، ۱۱- مهدی مهدی‌پور، ۱۲- زبیر نیک‌نفس، ۱۳- امید حامدی‌فر، ۱۴- آرش رضاوند، ۱۵- سعید مهری، ۱۶- ارسلان مطهری، ۱۷- پیمان بابایی، ۱۸- سجاد شهباززاده، ۱۹- آرمان رمضانی و ۲۰- مهرداد محمدی

با این شرایط یکی از گزینه‌های اصلی خروج از فهرست بازیکنان بزرگسال علیرضا رضایی خواهد بود. از سوی دیگر با توجه به عملکرد ناامیدکننده سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی این دو مهاجم نیز در رده‌های بعدی خروج از استقلال قرار دارند.

در دیدار تدارکاتی گذشته استقلال مقابل هوادار رمضانی در کمپ حجازی حضور پیدا نکرد تا این مسئله شایعات جدایی او را افزایش دهد. بازیکنی که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی را دریافت کرده و باید دید در نهایت راهی چه تیمی خواهد شد.

از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که برخی بازیکنان استقلال نیز به صورت قرضی از این تیم جدا شده و راهی تیم‌های دیگر شوند تا جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *