مهاجم تیم ملی عراق در آستانه پرسپولیسی شدن

9:27 - 26 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۹۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم ملی عراق در آستانه پرسپولیسی شدن
یکی از رسانه عراقی مدعی شد روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مهاجم تیم ملی این کشور مثبت بوده و به زودی این انتقال نهایی خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طی روزهای گذشته بود که نام ایمن حسین، مهاجم ملی‌پوش عراقی تیم فوتبال الجزیره امارات به عنوان گزینه‌های تراکتور و پرسپولیس برای حضور در ایران در رسانه‌های داخلی و عراقی مطرح شد، اتفاقی که بنظر می‌رسد به زودی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

در جدیدترین خبر در اینخصوص سایت «المحترفین» عراق مدعی شد باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبت و خوبی را با ایمن حسین انجام داده و همه چیز به شکل خوبی برای انتقال این بازیکن به باشگاه تهرانی سپری می‌شود.

بر اساس ادعای رسانه‌های عراقی گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس پیشنهادی ۵۰۰ هزار دلاری به حسین ارائه کرده است، اما این بازیکن برای اعلام تصمیم نهایی خود از پرسپولیسی‌ها چند روز زمان خواسته است.

مهاجم تیم ملی عراق در آستانه پرسپولیسی شدن

 

این مهاجم در نیم‌فصل نخست فصل گذشته با پیراهن المرخیه قطر به میدان رفت و در نیم‌فصل دوم به الجزیره امارات منتقل شد. وی در ۲۴ دیداری که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بازی کرد، هفت گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

در همین باره سایت «اسپورت» امارات خبر داد باشگاه الجزیره قصد دارد سباستین تیگالی، مهاجم سابق الوحده را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند تا جانشین ایمن حسین شود.

این مهاجم ۲۷ ساله از سال ۲۰۱۵ برای تیم ملی عراق بازی می‌کند که در این مدت ۸ ساله ۵۹ بازی انجام داده و ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

 

مهاجم تیم ملی عراق در آستانه پرسپولیسی شدن

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *