قالیباف قهرمانی جوانان ایران در مسابقات جهانی والیبال مردان زیر ۲۱سال را تبریک گفت

8:57 - 26 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۹۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قالیباف قهرمانی جوانان ایران در مسابقات جهانی والیبال مردان زیر ۲۱سال را تبریک گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال دختران ایران در آسیا و قهرمانی جهان تیم والیبال جوانان زیر ۲۱ سال را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور پیروزی تیم والیبال جوانان زیر ۲۱ سال که قهرمان جهان شدند را تبریک و تهنیت گفت و افزود: این پیروزی را به همه جوانان به ویژه ورزشکاران کشورمان و تیم والیبال و مربیان و زحمتکشان آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: همچنین نایب قهرمانی آسیایی بستکبال دختران کشورمان را به همه بانوان کشور به ویژه جوانان و ورزشکاران عرض تبریک و تهنیت دارم.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

کسب مقام قهرمانی و شگفتی‌سازی جوانان برومندمان در بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان موجب مسرت و شادی ملت شریف ایران شد.

این جوانان سرافراز با توانایی و شایستگی افتخارآمیز خود در مصاف با حریفان توانستند به جایگاه عالی قهرمانی دست یابند و مایه شکوه و عزت کشورمان شوند.

ضمن تبریک این موفقیت به بازیکنان، اعضای کادر فنی، مسئولان تیم و مردم بزرگوار ایران، امیدوارم همواره شاهد استمرار درخشش فرزندان این مرزوبوم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *