رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی سیریک بازدید کرد

8:52 - 26 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۹۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی سیریک بازدید کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از حوزه قضایی شهرستان سیریک بازدید کرد.

خبرگزای میزان-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از حوزه قضایی شهرستان سیریک بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این بازدید، ضمن حضور در قسمت‌های مختلف ساختمان دادگستری شهرستان سیریک و بازرسی از فعالیت‌های انجام شده، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت.

مجتبی قهرمانی همچنین در دیدار با رئیس و کارکنان دادگستری سیریک، ضمن اطلاع از نقطه نظرات و مطالبات آنها، توصیه‌هایی را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی مطرح کرد.

وی بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد و دستور داد همکاران قضایی و اداری تمام تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی و تکریم مراجعان به کار گیرند.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید که معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، مهدی خرمی رئیس دادگستری شهرستان سیریک گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این حوزه قضایی ارائه کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *