کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی| سهرابی و منجزی فینالیست شدند/ ناقوسی و یوسفی در رده‌بندی

18:00 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۸۷۸
کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی| سهرابی و منجزی فینالیست شدند/ ناقوسی و یوسفی در رده‌بندی
در پایان مسابقات مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی دانیال سهرابی در ۷۲ و امیر قاسمی منجزی در ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام امره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، از ظهر امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات ۷ وزن دوم در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات مقدماتی دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. محمد ناقوسی در وزن ۷۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۲ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر اوتار ابولادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۱ روبرت فریتش از مجارستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سهرابی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۶ مقابل لونت لوای از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف یولوی غنی زاده از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کمال بی از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل اولدریش وارگا از چک با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد و در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ساچینو داویتا از گرجستان به برتری رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. ناقوسی در این دیدار با زولتان لوای از مجارستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم وحید دادخواه با نتیجه ۵ بر ۳ مارکوس رانگینگر از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب جوزف راو از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق امشب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *